Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2994
Title: Оцінка ефективності реклами як причинно-наслідкові маркетингові дослідження
Other Titles: The advertizing efficiency estimation as the marketing research of the cause and the effect
Authors: Юдіна, Н. В.
Keywords: оцінка ефективності реклами
рекламна результативність
рекламна віддача
причинно-наслідкові маркетингові дослідження
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Юдіна Н. В. Оцінка ефективності реклами як причинно-наслідкові маркетингові дослідження / Н. В. Юдіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць. – 2012. - № 9. – С. 389-396. – Бібліогр.: 12 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2994
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46.pdf533.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.