Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3008
Title: Комунікаційна сутність спонсорського маркетингу
Other Titles: The communications essence of sponsorship marketing
Authors: Діброва, Т. Г.
Гараніна, І. І.
Keywords: спонсорський маркетинг
маркетингові комунікації
спонсорський проект
спонсорський пакет
благодійність
ROI
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Діброва Т. Г. Комунікаційна сутність спонсорського маркетингу / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 303–308. – Бібліогр.: 6 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3008
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50.pdf288.28 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.