Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3018
Назва: Доцільність маркетингового забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції
Інші назви: Expediency of marketing maintenance of commercialization R&D products
Автори: Кирик, С. М.
Ключові слова: маркетингове забезпечення
науково-технічна продукція
комерціалізація інновацій
Дата публікації: 2012
Видавництво: Політехніка
Бібліографічний опис: Кирик С. М. Доцільність маркетингового забезпечення комерціалізації науково-технічної продукції / Кирик С. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 315–319. – Бібліогр.: 8 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3018
Розташовується у зібраннях:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
51.pdf397.27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.