Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3080
Title: Інформаційні технології в маркетингових дослідженнях
Other Titles: Information technologies in marketing researches
Authors: Лебеденко, М. С.
Keywords: інформаційні технології
Інтернет
маркетингові дослідження
методи збору маркетингової інформації
переваги та недоліки маркетингових он-лайн досліджень
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Лебеденко М. С. Інформаційні технології в маркетингових дослідженнях / Лебеденко М. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 341–348. – Бібліогр.: 9 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3080
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54.pdf368.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.