Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3089
Title: Види маркетингових ризиків промислових підприємств
Other Titles: Types of marketing of risks of industrial enterprises
Authors: Окландер, Т. О.
Keywords: маркетингові ризики
збитки
оптимізація збуту
об’єктивні ризики
суб’єктивні ризики
внутрішні ризики
зовнішні ризики
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Окландер Т. О. Види маркетингових ризиків промислових підприємств / Окландер Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 365–369. – Бібліогр.: 11 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3089
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf239.58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.