Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3092
Title: Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах
Other Titles: Basic principles of strategic marketing planning business
Authors: Стефанишин, В. Я.
Keywords: стратегія
стратегічне управління
маркетингова стратегія
стратегічне маркетингове планування
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Стефанишин В. Я. Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствах / Стефанишин В. Я. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 374–378. – Бібліогр.: 11 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3092
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59.pdf251.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.