Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3101
Title: Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища
Other Titles: Marketing strategy in the context of adaptation of Ukraine to the requirements of global competitive environment
Authors: Шкляєва, Г. О.
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність товару
бенчмаркінг
інноваційна система
інтелектуальний капітал
стратегічне планування
глобалізація
Issue Date: 2012
Publisher: Політехніка
Citation: Шкляєва Г. О. Маркетингові стратегії у контексті адаптації України до вимог глобального конкурентного середовища / Шкляєва Г. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 384–389. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/3101
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
60.pdf242.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.