Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4063
Title: Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів
Authors: Редькіна, Г. М.
Сорокіна, Л. М.
Keywords: тренінгові технології
соціальна взаємодія
психологічні ігри
Issue Date: 2011
Publisher: Політехніка
Citation: Редькіна Г. М. Психодіагностичний потенціал тренінгових технологій в організації соціальної взаємодії студентів / Г. М. Редькіна, Л. М. Сорокіна // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць. - 2011. - №1 (31). - С. 113-116.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4063
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць, № 1(31)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05-psy-Redjkina_Sorokina.pdf430.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.