Skip navigation

Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 8 : [85] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 85
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Модель динамічного програмування для формування портфеля комерційного банкуФартушний, І. Д.; Барсук, О. А.
2011Побудова еколого-економічної виробничої функції шляхом агрегування технологічного мікроописуОнищенко, А. М.
2011Оптимізація кредитного портфеля банку за умов ризику неповернення коштів позичальникамиКігель, В. Р.; Іваненко, Т. В.
2011Модель фінансової діяльності та управління рентабельністю комерційного банкуЗаборовець, О. П.; Скрипченко, М. О.; Шевченко, Т. Є.
2011Розподілення абсолютного максимуму в методиці обґрунтування ціни американського опціонуЄвграфов, Д. В.
2011Оцінка результативності діяльності підприємстваГонтарева, І. В.
2011Модель національної нафтової компаніїГальчинський, Л. Ю.; Чвертко, О. В.
2011Моделирование нетто-премий с применением метода квантильной регрессииАбдураманов, Р. А.; Пасенченко, Ю. А.
2011Інвестиційна привабливість промислових підприємствТкаченко, Т. П.
2011Особливості законодавчого забезпечення інноваційного розвитку УкраїниПетровська, І. П.
2011Теоретико-методичні підходи до визначення сутності інноваційного потенціалу підприємстваКавтиш, О. П.; Круш, Н. П.
2011Сутність та специфіка оцінки конкурентоспроможності інноваційних продуктівБазь, М. О.
2011Історичне становлення та особливості української візуальної рекламиЮдіна, Н. В.; Черних, О. О.
2011Практичний досвід продажу виробничих площ промислової нерухомості комерційного призначенняСтрулєв, О. О.
2011Механізм маркетингового управління портфелем бізнесів на основі збалансованої системи показниківСолнцев, С. О.; Яворська, К. Ю.
2011Особливості визначення інвестиційних ризиків при виведенні нового товару на ринокСолнцев, С. О.; Овчиннікова, А. В.
2011Генезис концепції внутрішнього маркетингуОкунєва, О. В.
2011Новий вектор розвитку теорії маркетингуОкландер, Т. О.
2011Методичні основи розроблення комплексу маркетингу на промислових підприємствахКучер, В. А.
2011Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринкуКудирко, О. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 85