Skip navigation

Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 61-70 of 85 (Search time: 0.039 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Механізм реалізації антикризового управління на машинобудівних підприємствах в умовах дії ефекту «пролонгованого шоку»Єгорова, Н. В.
2011Економічна ефективність використання вторинних відходів промисловостіПідлісна, О. А.; Філозоф, В. М.
2011Тенденції міжнародних торговельних процесів у сфері послугШеремет, Т. Г.
2011Класифікація суб’єктів інформаційного забезпеченняВертель, В. В.
2011Оптимізація витрат на управління дилерською мережеюКомяков, О. О.; Стадніченко, В. В.
2011Побудова алгоритму пошуку та освоєння ринкових ніш вітчизняними підприємствамиКубишина, Н. С.; Цапук, О. Ю.
2011Специфіка та етапи формування іміджу дилерської послугиЗозульов, О. В.; Мурга, К. А.
2011Стратегічні орієнтири розвитку товарної політикиКубишина, Н. С.
2011Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікаційДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.
2011Формування структури інформаційних потоків промислового підприємства в умовах глобалізації товарних ринківКоноплянникова, М. А.