Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4639
Title: Особенности антикризисного маркетингового управления в системе банковских структур
Authors: Боклан, Н. С.
Киреева, А. Е.
Issue Date: 2013
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Киреева, А. Е. Особенности антикризисного маркетингового управления в системе банковских структур / А. Е. Киреева ; Национальный технический университет Украины «КПИ» // Науково-технічний розвиток: економіка, технології, управління : збірник праць ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції 2-5 квітня 2013 року, м. Київ / НТУУ «КПІ» ; [уклад. А. Ю. Погребняк]. – К.: НТУУ «КПІ», 2013. – С. 122
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/4639
Appears in Collections:Секція 4 «Маркетинг»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kireewa.docx23.21 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.