Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5049
Title: Ефективність соціальної реклами: постановка проблеми
Other Titles: The effectiveness of social advertising: problem
Эффективность социальной рекламы: постановка проблемы
Authors: Коваленко, Я. Я.
Kovalenko, J.
Коваленко, Я.
Keywords: соціальна реклама
ефективність соціальної реклами
реципієнт
установка
шокова реклама
Issue Date: 2010
Publisher: Політехніка
Citation: Коваленко Я. Я. Ефективність соціальної реклами: постановка проблеми / Коваленко Я. Я. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2010. – № 4(8). – С. 54–56. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5049
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць, № 4 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 - 4(8) - 10.pdf149.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.