Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5224
Title: Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні
Other Titles: The theoretical basis of using the social advertising in Ukraine
Теоретические основы использования социальной рекламы в Украине
Authors: Нечипоренко, В. М.
Nechyporenko, V. M.
Нечипоренко, В. М.
Keywords: coцiaльнa рeклaмa
класифікація соціальної реклами
принципи соціальної реклами
напрями соціальної реклами
суб’єкти соціальної реклами
Issue Date: 2010
Publisher: Політехніка
Citation: Нечипоренко В. М. Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні / Нечипоренко В. М. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2010. – № 4 (8). – С. 162–165. – Бібліогр.: 11 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5224
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць, № 4 (8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 - 4(8) - 31.pdf192.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.