Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5468
Title: Генеза та аналіз ефективності соціальної реклами в України
Other Titles: Genesis and analysis of social advertising in Ukraine
Генеза и анализ эффективности оциальной рекламы в Украине
Authors: Терещенко, І. І.
Резнікова, Н. С.
Tereschenko, I.
Reznikova, N.
Терещенко, И. И.
Резникова, Н. С.
Keywords: соціальна реклама
соціальні компанії
аналіз ефективності
Issue Date: 2010
Publisher: Політехніка
Citation: Терещенко І. І. Генеза та аналіз ефективності соціальної реклами в України / Терещенко І. І., Резнікова Н. С. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2010. – № 3 (7). – С. 101–105. – Бібліогр.: 11 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5468
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць, № 3 (7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 - 3(7) - 16.pdf163.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.