Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонюк, К. І.-
dc.contributor.authorАнтонюк, Д. А.-
dc.date.accessioned2013-11-14T08:54:56Z-
dc.date.available2013-11-14T08:54:56Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАнтонюк К. І. Побудова карти стратегічних груп ринку бізнес-освіти Запорізької області / К. І. Антонюк, Д. А. Антонюк // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. – С. 320–326. – Бібліогр.: 6 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/5608-
dc.language.isoukuk
dc.sourceЕкономічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових працьuk
dc.subjectкарта стратегічних групuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectринок бізнес- освітиuk
dc.subjectсемінариuk
dc.subjectтренінгиuk
dc.titleПобудова карти стратегічних груп ринку бізнес-освіти Запорізької областіuk
dc.title.alternativeMap of strategic groups of Zaporozhye region business education market constructionuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 320-326uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameЕкономічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc339.137.2uk
dc.description.abstractukПроведено оцінювання конкуренції на ринку бізнес-освіти Запорізької області на основі побудови карти стратегічних груп. Досліджено процедуру використання інструментарію та удосконалено її окремі аспекти. Проаналізовано особливості практичної реалізації методу на прикладі ринку бізнес-освіти Запорізької області.uk
dc.description.abstractenThe competition estimation at Zaporozhye region business-education market is executed by construction of map of strategic groups. Procedure of this method application is investigated and its separate aspects are improved. The features of the method practical realization on the example of Zaporozhye region business-education market are analysed.uk
dc.description.abstractruВыполнена оценка конкуренции на рынке бизнес-образования Запорожской области на основе построения карты стратегических групп. Исследовано процедуру применения инструментария и усовершенствовано её отдельные аспекты. Проанализированы особенности практической реализации метода на примере рынка бизнес-образования Запорожской области.uk
dc.publisherНТУУ "КПІ"uk
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56.pdf280.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.