Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5613
Назва: Вплив реклами на фармацевтичний ринок України
Інші назви: Effect of advertising on pharmaceutical market Ukraine
Автори: Віннікова, І. І.
Гребньов, Г. М.
Ключові слова: фармацевтичний ринок
лікарські засоби
реклама
Дата публікації: 2011
Видавництво: НТУУ "КПІ"
Бібліографічний опис: Віннікова І. І. Вплив реклами на фармацевтичний ринок України / І. І. Віннікова, Г. М. Гребньов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. – С. 336–340. – Бібліогр.: 5 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5613
Розташовується у зібраннях:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
59.pdf494.36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.