Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5633
Title: Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку
Other Titles: Innovation decision as a way to survival marketing agencies in the market recession
Authors: Кудирко, О. В.
Keywords: маркетингові дослідження
ринок маркетингових досліджень
ліцензійні методики маркетингових досліджень
Issue Date: 2011
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Кудирко О. В. Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринку / О. В. Кудирко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. - С. 374–378. – Бібліогр.: 8 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5633
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66.pdf254.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.