Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5642
Title: Підходи до розвитку брендів компанії
Authors: Григораш, М. О.
Зозульов, О. В.
Keywords: брендинг
корпоративний бренд
товарний бренд
підходи до розвитку брендів
Issue Date: 2010
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Григораш М. О. Підходи до розвитку брендів компанії / М. О. Григораш // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 159–160. – Бібліогр.: 5 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5642
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30_kpi_2010_7.pdf115.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.