Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5643
Title: Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку
Authors: Діброва, Т. Г.
Keywords: візуальний мерчандайзинг
товарний мерчандайзинг
реклама на місці продажу
POS
брендинг
Issue Date: 2010
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Діброва Т. Г. Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку / Т. Г. Діброва // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 161–165. – Бібліогр.: 5 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5643
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_kpi_2010_7.pdf202.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.