Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5644
Назва: Місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій підприємства
Автори: Зозульов, Олександр Вікторович
Ключові слова: маркетинг
ринкове позиціонування
конкурентні позиції підприємства
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2010
Видавництво: НТУУ "КПІ"
Бібліографічний опис: Зозульов О. В. Місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій підприємства / О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 166–170. – Бібліогр.: 12 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5644
Розташовується у зібраннях:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32_kpi_2010_7.pdf235.37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.