Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗозульов, Олександр Вікторович-
dc.date.accessioned2013-11-14T12:33:38Z-
dc.date.available2013-11-14T12:33:38Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗозульов О. В. Місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій підприємства / О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 166–170. – Бібліогр.: 12 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/5644-
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринкове позиціонуванняuk
dc.subjectконкурентні позиції підприємстваuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleМісце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій підприємстваuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 166-170uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameЕкономічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc343.533.4:657.421.3uk
dc.description.abstractukУ статті розглянуто місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій виробничого підприємства. Показано зв’язок ринкового позиціонування з основними елементами маркетингової стратегії підприємства.uk
dc.description.abstractenIn article the place of market positioning in system of actions on strengthening of competitive positions of the industrial enterprise is considered. Relationship of market positioning with basic elements of marketing strategy of the enterprise is shown.uk
dc.publisherНТУУ "КПІ"uk
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32_kpi_2010_7.pdf235.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.