Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5647
Назва: Розробка моделі прогнозування ринку маркетингових досліджень і реклами для трансформаційних економік
Автори: Лилик, І. В.
Ключові слова: маркетинг
маркетингові дослідження
прогнозування
Дата публікації: 2010
Видавництво: НТУУ "КПІ"
Бібліографічний опис: Лилик І. В. Розробка моделі прогнозування ринку маркетингових досліджень і реклами для трансформаційних економік / І. В. Лилик // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 179–188. – Бібліогр.: 8 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5647
Розташовується у зібраннях:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34_kpi_2010_7.pdf243.67 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.