Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5647
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛилик, І. В.-
dc.date.accessioned2013-11-14T12:41:17Z-
dc.date.available2013-11-14T12:41:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛилик І. В. Розробка моделі прогнозування ринку маркетингових досліджень і реклами для трансформаційних економік / І. В. Лилик // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 179–188. – Бібліогр.: 8 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/5647-
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетинг-
dc.subjectмаркетингові дослідження-
dc.subjectпрогнозування-
dc.titleРозробка моделі прогнозування ринку маркетингових досліджень і реклами для трансформаційних економікuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 179-188uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameЕкономічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових працьuk
dc.description.abstractukУ статті було проаналізовано дані щодо розвитку ринку реклами та маркетингових досліджень. На основі виявлених тенденцій запропоновано модель прогнозування обсягів цих ринків, що дасть можливість підприємствам адекватно реагувати на зміни в бізнес середовищі та розробляти плани для розвитку й виживання.uk
dc.description.abstractenAdvertisement market development and marketing research data are analyzed in the article. Proposed model of forecasting these markets’ turnovers is based on discovered tendencies and will enable enterprises to react appropriately on changes in business environment and to create appropriate development and survival plans.uk
dc.publisherНТУУ "КПІ"uk
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34_kpi_2010_7.pdf243.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.