Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5661
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанова, Г. Н.-
dc.contributor.authorStepanova, G. N.-
dc.date.accessioned2013-11-14T13:36:45Z-
dc.date.available2013-11-14T13:36:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтепанова Г. Н. Управление полиграфическим предприятием на основе механизма ключевых компетенций / Г. Н. Степанова // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2010. – Вип. 3(29). – С. 124–132. – Бібліогр.: 21 назва.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/5661-
dc.language.isoruuk
dc.sourceТехнологія і техніка друкарства: збірник наукових працьuk
dc.titleУправление полиграфическим предприятием на основе механизма ключевых компетенцийuk
dc.title.alternativeManagement of the polygraphic enterprise on the basis of the mechanism key competencesuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 124-132uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.subject.udc338.3uk
dc.description.abstractukУ статті розглянуто поняття «Ключова компетенція» з погляду синтезу ресурсної і ринкової парадигм розвитку сучасного підприємства. Запропонована модель формування ключових компетенцій для поліграфічного підприємства на основі споживчих переваг і внутрішньофірмових потенційних можливостей.uk
dc.description.abstractenIn article the concept «the key competence» from the point of view of synthesis of resource and market paradigms of development of the modern enterprise is considered. The model of formation key competences for the polygraphic enterprise on the basis of consumer preferences and intrafirm potential possibilities is offered.uk
dc.description.abstractruВ статье рассмотрено понятие «ключевая компетенция» с точки зрения синтеза ресурсной и рыночной парадигм развития современного предприятия. Предложена модель формирования ключевых компетенций для полиграфического предприятия на основе потребительских предпочтений и внутрифирменных потенциальных возможностей.-
dc.publisherВПІ НТУУ "КПІ"uk
Appears in Collections:Технологія і техніка друкарства: збірник наукових праць, Вип. 3(29)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_stepanova_gn_management_of.pdf338.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.