Skip navigation

Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7 : [51] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 51
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Модель перестрахування ризиківФартушний, І. Д.; Ковтун, Д. В.
2010Економіко-математичне моделювання портфеля комерційного банкуФартушний, І. Д.; Барсук, О. А.
2010Прогнозирование временных рядов с долговременной памятью с помощью моделей класса ARFIMAОстапенко, Е. С.; Дунаева, Т. А.
2010Магістральні траєкторії прямої та двоїстої динамічної моделі Леонтьєва-ФордаОнищенко, А. М.; Мостинець, В. С.
2010Прогнозирование результатов участия в международном бизнесе с учетом эффективности использования инструментария международного маркетинга и его стратегииКорж, М. В.
2010Стратегії оптимізації фірми – посередника в ринкових умовахКапустян, В. О.; Божок, Ю. А.
2010Моделювання демографічних процесів на Україні за допомогою оптимальних процедур розпізнаванняДулюк, І. В.; Матусов, Ю. П.
2010Економіко-математичне моделювання динаміки зміни стану ринку будівництва в УкраїніГальчинський, Л. Ю.; Станіславчук, Ю. С.
2010Стратегічне управління технопарками УкраїниАртеменко, Л. П.; Юхименко, Т. В.
2010Підвищення інноваційного потенціалу на основі циклічної організації інноваційних процесівЯловий, Г. К.; Колєсов, С. В.
2010Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємствТєлєтов, О. С.; Нагорний, Є. І.
2010Розвиток інноваційного підприємництва в УкраїніТкаченко, Т. П.; Тульчинський, Р. В.
2010Інноваційно-інвестиційний розвиток регіонів України: проблеми та перспективиСкоробогатова, Н. Є.
2010Comparison and assessment of innovation projects for achieving sustainable development in the small manufacturing business environmentKirova, M. P.
2010Технологія як товар: маркетингові аспектиЦарьова, Т. О.
2010Специфічні характеристики нерухомості як товару промислового ринкуСтрулєв, О. О.
2010Маркетингова складова механізму впровадження інноваційСтавська, С. М.
2010Розробка моделі прогнозування ринку маркетингових досліджень і реклами для трансформаційних економікЛилик, І. В.
2010Методика розробки стратегічного набору товарів на промисловому ринкуКубишина, Н. С.
2010Місце ринкового позиціонування в системі заходів по посиленню конкурентних позицій підприємстваЗозульов, О. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 51