Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5691
Title: Методичні основи розроблення комплексу маркетингу на промислових підприємствах
Other Titles: Methodical bases of development of the marketing complex at the industrial enterprises
Authors: Кучер, В. А.
Keywords: комплекс маркетингу
збут
промислове підприємство
сучасні труднощі
ефективність
металургійна промисловість
залізна руда
конкуренція
цільові ринки
Issue Date: 2011
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Кучер В. А. Методичні основи розроблення комплексу маркетингу на промислових підприємствах / В. А. Кучер // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. – С. 379–385. – Бібліогр.: 10 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5691
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67.pdf451.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.