Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5692
Title: Новий вектор розвитку теорії маркетингу
Other Titles: New vector of development of marketing theory
Authors: Окландер, Т. О.
Keywords: потреби
споживач
концепція маркетингу
споживча цінність
управління зв’язками із споживачами
товар
якість життя
Issue Date: 2011
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Окландер Т. О. Новий вектор розвитку теорії маркетингу / Т. О. Окландер // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. – С. 386–389. – Бібліогр.: 13 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5692
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68.pdf231.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.