Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5784
Title: Історичне становлення та особливості української візуальної реклами
Other Titles: Historical formation and features of the ukrainian visual advertisement
Authors: Юдіна, Н. В.
Черних, О. О.
Keywords: візуальна реклама
сучасні проблеми та особливості візуальної реклами
українська реклама
Issue Date: 2011
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Юдіна Н. В. Історичне становлення та особливості української візуальної реклами / Н. В. Юдіна, О. О. Черних // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2011. – № 8. – С. 413–418. – Бібліогр.: 7 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5784
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73.pdf413.4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.