Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6344
Title: Стратегічне планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет
Authors: Лебеденко, М. С.
Keywords: стратегія
стратегічне планування
корпоративна стратегія
маркетингова стратегія
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
мережа Інтернет
модель поведінки споживачів
оцінювання Web-ресурсу
Issue Date: 2009
Publisher: НТУУ "КПІ"
Citation: Лебеденко М. С. Стратегічне планування маркетингової діяльності в мережі Інтернет / М. С. Лебеденко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 285–289. – Бібліогр.: 9 назв.
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6344
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
285-289.pdf328.38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.