Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/7796
Title: Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування
Authors: Кубишина, Надія Сергіївна
Цапук, Олена Юріївна
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
менеджменту та маркетингу
промислового маркетингу
Keywords: інноваційна розробка
маркетинговий механізм впровадження
очікувана вигода споживача
оцінювання ефективності впровадження
підприємства енергетичного машинобудування
модель поведінки промислового споживача
инновационная разработка
маркетинговый механизм внедрения
ожидаемая выгода потребителя
оценивание эффективности внедрения
предприятия энергетического машиностроения
модель поведения промышленного потребителя
innovative development
the marketing mechanisms of introduction
the expected benefit by consumer
evaluation of the effectiveness of implementation
the enterprises of power engineering
behavior of industrial customers
Issue Date: 2014
Citation: Цапук О. Ю. Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 — економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. Ю. Цапук. - К., 2014. - 293 л. + CD-ROM
URI: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/7796
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsapuk_diss.pdf
  Restricted Access
3.05 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.