Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/9950
Назва: Формування комунікативної компетенції маркетологів як головна складова мовної освіти
Інші назви: Marketologists’ communicative skills formation as the main goal of language education
Формирование коммуникативной компетенции маркетологов как основная составляющая языкового образования
Автори: Ромащенко, І. В.
Romachenko, I.
Ромащенко, И.В.
Ключові слова: комунікативна компетенція
мовна освіта
Дата публікації: 2009
Видавництво: Політехніка
Бібліографічний опис: Ромащенко І. В. Формування комунікативної компетенції маркетологів як головна складова мовної освіти / І. В. Ромащенко // Вісник НТУУ«КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2009. – № 3(27). – Ч.2. – С. 192–195. – Бібліогр.: 15 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/9950
Розташовується у зібраннях:Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць, № 3(27), Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf150.2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.