Кафедра англійської мови гуманітарного спрямування №3 (КАМГС3)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра англійської мови гуманітарного спрямування №3 (КАМГС3) за Автор "Antonenko, Inna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Development of presentation skills and their role in the formation of soft skills among law students(Дрогобич, 2022) Borkovska, Inna; Antonenko, Inna; Kozubska, IrynaThe article examines the development of presentation skills and their role in the formation of soft skills among law students. The need to shift emphasis in favor of soft skills in the process of teaching law students has been determined. The most in-demand skills of the future have been summarized, which also include presentation skills that contribute to the development of creativity, successful teamwork and critical thinking. Justifying the importance of the formation of soft skills in the process of learning English, the role of presentation as a powerful educational tool has been discussed. The essence of the concept of "presentational skills of future lawyers" has been determined and their classification has been presented. A method of two-stage formation of presentation skills of undergraduate law students has been proposed. The key aspects of the first stage have been highlighted – sufficient formation of students' verbal foreign language skills, preparation of presentations as a monologue, evaluation of the presentation according to such parameters as: information content of the presentation, the principle of minimalism and the quality of the performance.Документ Відкритий доступ Development of students' time management skills during distance education(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2024) Borkovska, Inna; Antonenko, Inna; Tsepkalo, OleksiyУ статті розглянуто сутність поняття тайм-менеджменту та його значення в розвитку студента як особистості. Навички тайм-менеджменту визначаються як здібності, які дозволяють максимально ефективно використовувати свої можливості під час навчання. Здійснено узагальнення проблем адаптації студентів-першокурсників у новому освітньому середовищі з урахуванням дистанційного навчання. У статті наведено базові складові time management, які повинні працювати комплексно: 1) фіксація реалістичних цілей – довгострокових і короткострокових; 2) організація часу та речей; 3) делегування; 4) релаксація; 5) боротьба з почуттям провини. Досліджено основний компонент тайм-менеджменту – постановка цілей, яка має вирішальне значення для особистого успіху. Обґрунтовано необхідність аналізу свого часу за допомогою таблиць, де студентами складаються довгострокові та короткострокові цілі. Даний поділ дозволяє студентам зорієнтуватися в множині своїх цілей та завдань, визначити пріоритети та стратегію поставлених цілей. У статті обґрунтовано необхідність формування навичок організації речей, та з’ясовано значення делегування відповідальності, під час якої студент може передати вирішення менш значних проблем і відповідальність своїм одногрупникам. Визначено основні завдання релаксації, уточнено поняття «боротьба з почуттям провини» як одного із найскладніших складових time management. В статті також акцентовано увагу на основних перешкодах успішного тайм-менеджменту – прокрастинації та перфекціонізмі. Особливу увагу приділено методам тайм менеджменту, які допомагають студентам ефективно планувати свій час. Продемонстровано можливості розвитку навичок time management за допомогою двоетапного майстер-класу для студентів першого курсу. Теоретична частина проходить на сервісі для організації онлайн-занять, під час якої відбувається ознайомлення студентів із сутністю time management. Під час практичної частини представлено можливі шляхи подолання часових проблем за допомогою технологій тайм-менеджменту "Помодоро" та Матриці Ейзенхауера.Документ Відкритий доступ Expanding capabilities of KAHOOT! with the help of AI(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2024) Chizhova, Nataliia; Antonenko, InnaThe rapid development of AI is transforming content creation, data analysis, and information retrieval, affecting educational methods and approaches. While students use AI to complete tasks more quickly, they risk missing out on learning, self-improvement, and critical thinking development. Teachers must master AI tools, discuss their pros and cons with students, and design engaging tasks that inspire independent effort. Platforms like Kahoot! integrate AI to streamline quiz creation, enhance engagement, and save teachers' time, though concerns about plagiarism and reduced human interaction remain significant. Overall, AI in education presents both opportunities and challenges, necessitating careful implementation to maximize benefits and mitigate drawbacks.Документ Відкритий доступ Formation and development of critical thinking of bioengineering students in english language classes for specific purposes(2023) Kozubska, Iryna; Borkovska, Inna; Antonenko, InnaДокумент Відкритий доступ Formative assessment and its strategies(Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023) Chizhova, Nataliia; Antonenko, InnaThe educational process in modern universities is student-centered, tailored to future specialists' needs, market demands, and innovative teaching methodologies. This approach enhances motivation and engagement, allowing students to achieve their goals efficiently while enjoying the learning process. A key element is involving students in managing their own learning through formative assessment, which fosters self-awareness and responsibility. Various strategies, such as Yes/No Charts, New Clothes, Dos & Don'ts, 3-2-1, and 30-Second Share, facilitate this by enabling students to analyze their progress and provide feedback. This continuous feedback loop allows teachers to adapt their instruction, addressing students' difficulties and promoting a supportive and collaborative learning environment.Документ Відкритий доступ Use of English news in teaching listening(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Antonenko, Inna; Chizhova, NataliiaУ даній роботі досліджено проблему навчання розуміння новин англійською мовою, яка набуває важливого значення через формування навичок аудіювання та обговорення. У новинах передається нова або корисна інформація, тому приділяється багато уваги, щоб навчити студентів розуміти інформацію англомовних новин, так як вони не тільки інформують про події, але й є джерелом формування моделей соціальна поведінка. Вони допоможуть покращити розуміння вимови, а також вивчити нові слова та фрази. Спостерігаючи за процесом, підтримуємо думку про те, що отримання актуальної інформації про останні події підвищує інтерес студентів і мотивацію до розуміння, покращує їхні лінгвістичні здібності.