Магістерські роботи (АСНК)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АСНК) за Автор "Бєгов, Антон Андрійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Автоматизований ємнісний МЕМС чутливий елемент системи стабілізації(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Бєгов, Антон Андрійович; Безвесільна, Олена МиколаївнаМагістерська дисертація складається з вступу, 5 розділів, висновків до усієї виконаної роботи та списку використаної літератури. Дисертація містить 106 сторінок основного тексту, 37 ілюстрацій, 40 таблиць та 30 посилань. Загальний обсяг магістерської дисертації склав 113 сторінок. Мета і задачі роботи. Метою магістерської дисертації є дослідження ємнісного МЕМС чутливого елемента системи стабілізації. Об’єктом дослідження: процес вимірювання прискорення сили тяжіння автоматизованим ємнісним МЕМС чутливим елементом у складі АГС та системах стабілізації безпілотників. Предметом дослідження: є ємнісний чутливий елемент системи стабілізації. Методи дослідження: метод, покладений в основу роботи ємнісного чутливого елементу, базується на зміні ємності між обкладинками, що виникає через переміщення рухомої інерційної маси внаслідок дії прискорення сили тяжіння. Новизна отриманих результатів: Запропоновано та досліджено новий двоканальний ємнісний МЕМС гравіметр АГС. Обгрунтовано, що завдяки використанню двох каналів ємнісного МЕМС гравіметра забезпечено підвищення точності та швидкодії вимірювань ПСТ. Практичне значення результатів: Розглянуто особливості конструкції ЧЕ, двоканальну конструкцію ЄЧЕ. Розглянуто методи усунення похибок зміщення нуль пункту. Наведено огляд методу збільшення кількості вимірювань. Запропоновано огляд методу програмної компенсації. Огляд методу з ускладнення конструкції. Розглянуто застосування нейромережевого підходу для розробки алгоритмів функціонування АГС та корекції системи стабілізації та інерціальної навігаційної системи. Розглянуто конструкцію трикоординатного ємнісного гравіметра з двоканальною конструкцією кожної з осей.