Магістерські роботи (КПМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КПМ) за Ключові слова "658.8:004.8"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Підвищення ефективності маркетингових комунікацій «softengi» за допомогою ші(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Дніпровська, Тетяна Дмитрівна; Шульгіна, Людмила МихайлівнаМагістерська дисертація на тему «Підвищення ефективності маркетингових комунікацій «Softengi» за допомогою ШІ» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 105 сторінок, містить 22 рисунків, 24 таблиці. Мета роботи полягає у розробленні теоретико-методичних підходів і практичних рекомендацій для підвищення ефективності маркетингових комунікацій ТОВ «Softengi». Методи досліджень: аналіз і синтез для оцінки ринку, економічні моделі для обґрунтування доцільності запропонованих заходів, статистичні методи для оцінки ефективності стратегії. Об’єктом дослідження є вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства за допомогою штучного інтелекту. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи та практичні рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій ТОВ «Softengi» з використанням технологій штучного інтелекту. Наукова новизна роботи полягає у розробці теоретико-методичного підходу до впровадження штучного інтелекту в маркетингові комунікації підприємств IT-сектору, що включає алгоритми інтеграції ШІ-рішень, такі як чат-боти на базі NLP, автоматизовані платформи для управління завданнями та аналітичні системи для підвищення ефективності рекламних кампаній. Удосконалено концепцію управління маркетинговими комунікаціями шляхом оптимізації рутинних процесів і підвищення персоналізації обслуговування клієнтів на основі аналізу великих даних та прогнозування потреб споживачів. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «Softengi» для підвищення ефективності маркетингових комунікацій, а також іншими підприємствами, які прагнуть досягти успіху завдяки цифровим інноваціям.Документ Відкритий доступ Розробка стратегії маркетингових комунікацій на ринку елітних споживчих товарів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Біндюг, Дар'я Павлівна; Шульгіна, Людмила МихайлівнаМагістерська дисертація на тему «Розробка стратегії маркетингових комунікацій на ринку елітних споживчих товарів» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 105 сторінок, містить 5 рисунків, 18 таблиць, 1 додаток. Мета роботи полягає у розробленні стратегії маркетингових комунікацій для підприємства з урахуванням особливостей ринку елітних споживчих товарів. Методи досліджень: у розробленні стратегії маркетингових комунікацій для підприємства з урахуванням особливостей ринку елітних споживчих товарів. Об’єктом дослідження стратегія маркетингових комунікацій торговельного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи та практичні рекомендації щодо формування і реалізації стратегії маркетингових комунікацій для підприємств «ФОП Чумак О. О.», що працює у преміум-сегменті споживчих товарів. Наукова новизна робота полягає в удосконаленні підходу до формування стратегії маркетингових комунікацій для підприємств преміального сегменту, що на відміну від існуючих, враховує специфіку ринку оптичних товарів та інтегрує цифрові та традиційні методи просування; методичні положення, які, на відміну від існуючих, акцентують увагу на використанні сучасних цифрових платформ для підвищення ефективності стратегії; інструментарій оцінювання ефективності маркетингових комунікацій, який, на відміну від існуючих, доповнений комплексним підходом до аналізу рентабельності інвестицій у маркетинг і оцінки задоволеності споживачів. Результати дослідження можуть бути застосовані ФОП Чумак О.О. для збільшення ринкової частки, підвищення рівня обізнаності бренду та залучення нових клієнтів. Ключові слова: стратегія маркетингових комунікацій, преміум-сегмент, ефективність комунікацій, маркетингова стратегія, підприємство преміум-сегменту, вдосконалення комунікацій.