2023
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2023 за Ключові слова "371.3"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Сталий розвиток системи формальної кіберосвіти: рефлексія сучасних концептів(Institute of Special Communication and Information Protection of National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”, 2023) Пучков, Олександр; Уваркіна, ОленаУ статті визначений концептуальний каркас сталого розвитку формальної кіберосвіти. Проведено аналіз сучасних нормативно-правих та наукових джерел з проблем підготовки кіберфахівців для сектору безпеки та оборони. Основними методами дослідження визначено: метод синтезу, порівняльний метод, метод фокусування, причинно-наслідковий метод. Проаналізована нова Стратегія кібербезпеки США щодо питань кіберосвіти, яка визначає нові вимоги до кіберфахівців в умовах трансформації глобального та національного безпекового середовища. Використання даних аналізу освітніх програм з кібербезпеки ЄС, показало характерну мінливість освітнього ландшафту кібербезпеки в ЄС та дало змогу визначити основні прогалини у підготовці майбутніх професіоналів. Доведено, що інтеграція української кіберосвіти в євроатлантичний освітній простір має відбуватися через оновлення навчальних програм з кібербезпеки на основі найкращого міжнародного досвіду, створення єдиної системи акредитації, сертифікації та розвитку кіберплатформ електронного навчання для формальної освіти. Визначено, що компетентнісний підхід у підготовці кіберфахівців є пріоритетним напрямком у дослідженнях науковців з різних галузей знань. З’ясовано, що у тріаді компетентностей «знання-уміння-навички» відбувається гістерезис навичок, набутих під час навчання від вимог передових технологій у професійної діяльності.