Бакалаврські роботи (КМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (КМ) за Ключові слова "a foreign economic activity"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Обґрунтування вибору іноземного постачальника для реалізації проекту(2019-06) Пудовкіна, Вікторія Олегівна; Пічугіна, Марина АнатоліївнаДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему «Обґрунтування вибору іноземного постачальника для реалізації проекту» містить 90 сторінок, 22 таблиці, 14 рисунків, 9 формулу, 13 додатків. Перелік посилань нараховує 53 найменувань. Метою дослідження є: обґрунтування вибору постачальника для реалізації проекту на підприємстві. Об'єктом дослідження є: зовнішньоекономічна діяльність, зокрема, діяльність Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом». Предметом дослідження є: теоретичні засади та практичні інструменти, методи та прийоми при виборі постачальника для реалізації проекту. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: методи порівняння та експертних оцінок; фінансово-економічний аналіз (для дослідження стану зовнішньоекономічної діяльності підприємства); графічний (для наочного представлення результатів дослідження). Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами, що займаються розробкою різноманітних проектів для підвищення ефективності зовнішньоекономічної діяльності в сучасних умовах, зокрема ДП «НАЕК «Енергоатом», для реалізації будівництва майданчику Централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива.Документ Відкритий доступ Організація зовнішньоторговельних посередницьких операцій підприємства(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019) Ткачук, Роман Русланович; Кузнєцова, Катерина ОлександрівнаДипломна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» на тему «Організація зовнішньоторговельної посередницької діяльності (на прикладі ТОВ «Дюпон-Україна»)» містить 110 сторінок, 20 таблиць, 9 рисунків, 3 формули. Перелік посилань нараховує 50 найменувань. Метою дослідження є: обґрунтування необхідності підвищення ефективності каналів збуту підприємства. Об'єктом дослідження є: управління посередницькою діяльністю в каналах розподілення підприємства ТОВ «Дюпон-Україна». Предметом дослідження є: стратегічні альтернативи підвищення ефективності каналів збуту підприємства. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід (для дослідження проблем підвищення ефективності каналів збуту підприємства); фінансово-економічний аналіз (для дослідження діяльності підприємства); графічний (для наочного представлення результатів дослідження); методи аналізу та синтезу; метод класифікації; метод абстрагування; серед емпіричних було застосовано методи порівняння та вимірювання; методи структурно-логічного та семантичного аналізу. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними торговельними підприємствами для підвищення ефективності управління посередницькою діяльністю в каналах розподілення в сучасних умовах, зокрема ТОВ «Дюпон-Україна». Розроблена в дипломній роботі стратегія підвищення ефективності каналів збуту підприємства була представлена на розгляд керівному складу ТОВ «ДюпонУкраїна», де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій. Можливими напрямами продовження досліджень можуть бути альтернативні шляхи просування товару підприємства на зовнішній ринок, розроблення та обґрунтування іншої стратегії підвищення ефективності каналів збуту підприємства.