Skip navigation

Browsing by Author Зозульов, Олександр Вікторович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 134  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Approaches to understanding goods as an object of market exchange in industrial marketingZozulov, Alexander; Tetiana, Tsarova; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2018Iнноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринкуМенькова, К. І.; Зозульов, Олександр Вікторович
2007The Technique Of Market Positioning Of The GoodsЗозульов, Олександр Вікторович
2017Аналіз поведінки споживачів на промисловому ринку для формування торгової пропозиціїЗозульов, Олександр Вікторович; Василенко, А. Т.
2013АТІ-технологія динамичного таргетуванняЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2009Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізаціїЗозульов, Олександр Вікторович; Микало, Олександра Ігорівна
2008Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільствіЗозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.
2007Вибір методів маркетингового дослідження попиту на промисловому ринкуМикало, Олександра Ігорівна; Зозульов, Олександр Вікторович
2019Вибір програмного забезпечення для маркетингової інформаційної системи підприємстваСеверин, М. А.; Зозульов, Олександр Вікторович
2020Визначення напрямків розширення бізнесу на ринку промислових послугСолнцев, Михайло; Зозульов, Олександр Вікторович
2018Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринкуДомашева, Є. А.; Зозульов, Олександр Вікторович
2018Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринкуЗозульов, Олександр Вікторович; Домашева, Є. А.
2020Виконання та оформлення дипломних робіт бакалаврівСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Бажеріна, Катерина Володимирівна; Черненко, Оксана Володимирівна
2015Вплив життєвого циклу фірми на споживчу поведінку на промисловому ринкуТкачук, А. М.; Зозульов, Олександр Вікторович
2013Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікаційГончар, С. О.; Зозульов, Олександр Вікторович
2010Дворівневий еврістично-статистичній підхід до сегментування ринкуЗозульов, Олександр Вікторович; Гусиніна, Анастасія
2018Досвід сегментування аудиторії геймерів в УкраїніДяченко, А.; Зозульов, Олександр Вікторович
2018Дослідження доцільності виведення на ринок нового товаруКостянчук, К. В.; Зозульов, Олександр Вікторович
2010Дослідження факторів конкурентоспроможності підприємств-виробників на ринку шпалер країниЗозульов, Олександр Вікторович; Стадченко, Л. М.
2008Економічна оцінка доцільності впровадження ресурсозберігаючих технологій (на прикладі концепції "інтелектуальна будівля")Ставська, С. М.; Зозульов, Олександр Вікторович