Skip navigation

Browsing by Author Зозульов, Олександр Вікторович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 85  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Approaches to understanding goods as an object of market exchange in industrial marketingZozulov, Alexander; Tetiana, Tsarova; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2018Iнноваційний підхід до репозиціонування бренду на промисловому ринкуМенькова, К. І.; Зозульов, Олександр Вікторович
2017Аналіз поведінки споживачів на промисловому ринку для формування торгової пропозиціїЗозульов, Олександр Вікторович; Василенко, А. Т.
2007Вибір методів маркетингового дослідження попиту на промисловому ринкуМикало, О. І.; Зозульов, Олександр Вікторович
2019Вибір програмного забезпечення для маркетингової інформаційної системи підприємстваСеверин, М. А.; Зозульов, Олександр Вікторович
2018Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринкуДомашева, Є. А.; Зозульов, Олександр Вікторович
2015Вплив життєвого циклу фірми на споживчу поведінку на промисловому ринкуТкачук, А. М.; Зозульов, Олександр Вікторович
2013Вплив поведінки споживачів на формування ефективної системи інтегрованих маркетингових комунікаційГончар, С. О.; Зозульов, Олександр Вікторович
2018Досвід сегментування аудиторії геймерів в УкраїніДяченко, А.; Зозульов, Олександр Вікторович
2010Дослідження факторів конкурентоспроможності підприємств-виробників на ринку шпалер країниЗозульов, Олександр Вікторович; Стадченко, Л. М.
2008Економічна оцінка доцільності впровадження ресурсозберігаючих технологій (на прикладі концепції "інтелектуальна будівля")Ставська, С. М.; Зозульов, Олександр Вікторович
2020Епохи розвитку маркетингу з точки зору умов конкурентоспроможності товаруЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2010Етапи розробки та впровадження нових послугЗозульов, Олександр Вікторович; Чуприніна, А. В.
2018Життєвий цикл товару після його купівліЗозульов, Олександр Вікторович
2014Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємствПолторак, Катерина Анатоліївна; Зозульов, Олександр Вікторович
2017К вопросу о сегментировании рынкаЗозульов, Олександр Вікторович
2008Класифікація визначень поняття конкурентоспроможності продукціїВойцехова, О. С.; Зозульов, Олександр Вікторович
2008Класифікація методів формування оптимального товарного портфелю компаніїГлєєва, М. Г.; Зозульов, Олександр Вікторович
2020-10Класифікація моделей товару в маркетингуЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2015Класифікація міжорганізаційних об'єднань в контексті формування інноваційної політики промислово-виробничого підприємстваШабан, К. С.; Зозульов, Олександр Вікторович