Skip navigation

Browsing by Author Солнцев, Сергій Олексійович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 33  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Виконання та оформлення дипломних робіт бакалаврівСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Бажеріна, Катерина Володимирівна; Черненко, Оксана Володимирівна
2019Використання таргетингу і контекстної реклами в інтернет-комунікаціях на ринку дитячої робототехнікиБакуновська, Д. Д.; Солнцев, Сергій Олексійович; Юдіна, Наталія Володимирівна
2021-06Доцільність виведення нової послуги компанії Projector на освітній ринокСолнцев, Сергій Олексійович; Мироненко, Валерія Олександрівна
2020-06Коригування асортиментної політики підприємства на ринку міжкімнатних дверейСолнцев, Сергій Олексійович; Чепкий, Назар Андрійович
2018Магістерська дисертація з маркетингуСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Кубишина, Надія Сергіївна
2016Маркетинг високовольтного обладнанняБржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2019Маркетинг стартап-проектівСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Юдіна, Наталія Володимирівна; Царьова, Тетяна Олександрівна; Язвінська, Надія Вікторівна
2015Маркетинговий аспект інноваційної діяльності машинобудівних підприємств технопаркуСолнцев, Сергій Олексійович; Гнітецький, Євген Віталійович; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2021Маркетингові дослідження: виконання та оформлення курсових робітСолнцев, Сергій Олексійович; Черненко, Оксана Володимирівна
2021Маркетингові дослідження: навчально-методичний комплексСолнцев, Сергій Олексійович; Черненко, Оксана Володимирівна
2013Методичні вказівки до виконання дипломних робіт спеціаліста для студентів зі спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» усіх форм навчанняНТУУ «КПІ»; Менеджменту та маркетингу; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Язвінська, Надія Вікторівна; Діброва, Тетяна Георгіївна; Співаковська, Тетяна Володимирівна; Кубишина, Надія Сергіївна
2016Методичні вказівки до виконання економічної частини дипломного проекту (дипломної роботи) за розділом «Маркетинг високовольтного обладнання» для студентів спеціальності 7.05070104 «Техніка та електрофізика високих напруг» усіх форм навчанняБржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Brzhezytskyi, Volodymyr Oleksandrovych; Solntsev, Serhii Oleksiiovych; Zozul'ov, Oleksandr Viktorovych; Tsarova, Tetiana Oleksandrivna; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2014Оцінювання маркетингових ризиків в інвестиційних проектах на підприємствах альтернативної енергетикиСолнцев, Сергій Олексійович; Овчиннікова, Анна Вячеславовна; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2018Програмно-цільове планування розвитку квазіінтеграційних структурСолнцев, Сергій Олексійович; Жигалкевич, Жанна Михайлівна
2021Програмно-цільовий розвиток квазіінтеграційних структур взаємодіючих підприємств машинобудуванняСолнцев, Сергій Олексійович; Жигалкевич, Жанна Михайлівна
2020Підвищення конкурентоспроможності видавничо-поліграфічних підприємств в умовах ринкової невизначеностіСолнцев, Сергій Олексійович; Гавриш, Юлія Олегівна
2018Рекламний менеджмент: теорія і практикаДіброва, Тетяна Георгіївна; Солнцев, Сергій Олексійович; Бажеріна, Катерина Володимирівна
2019Реформування маркетингової інформаційної системи виробників побутових котлів в умовах цифрової економікиСолнцев, Сергій Олексійович; Черненко, Оксана Володимирівна
2020-06Розробка ядра бренда для торгової марки Buromax на ринку канцелярських товарів УкраїниСолнцев, Сергій Олексійович; Пирог, Валентина Олександрівна
2021-06Розроблення маркетингових комунікацій для нової продуктової лінійки BOY DE CHANEL на ринку УкраїниСолнцев, Сергій Олексійович; Спиця, Анастасія Андріївна