Skip navigation

Browsing by Author Солнцев, Сергій Олексійович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 45  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Аналітична парадигма в індустрії 4.0. Навчально-методичний комплекс дисципліниСолнцев, Сергій Олексійович; Писаренко, Наталія Леонідівна
2020Виконання та оформлення дипломних робіт бакалаврівСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Бажеріна, Катерина Володимирівна; Черненко, Оксана Володимирівна
2019Використання таргетингу і контекстної реклами в інтернет-комунікаціях на ринку дитячої робототехнікиБакуновська, Д. Д.; Солнцев, Сергій Олексійович; Юдіна, Наталія Володимирівна
2022Вплив COVID-19 на бізнесГавриш, Олег Анатолійович; Солнцев, Сергій Олексійович; Роїк, Тетяна Анатоліївна; Гавриш, Юлія Олегівна
2021Дослідження ефективності маркетингових стратегій в машинобудівній галузіГавриш, Олег Анатолійович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Гавриш, Юлія Олегівна
2021-06Доцільність виведення нової послуги компанії Projector на освітній ринокСолнцев, Сергій Олексійович; Мироненко, Валерія Олександрівна
2020-06Коригування асортиментної політики підприємства на ринку міжкімнатних дверейСолнцев, Сергій Олексійович; Чепкий, Назар Андрійович
2018Магістерська дисертація з маркетингуСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Кубишина, Надія Сергіївна
2016Маркетинг високовольтного обладнанняБржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2019Маркетинг стартап-проектівСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Юдіна, Наталія Володимирівна; Царьова, Тетяна Олександрівна; Язвінська, Надія Вікторівна
2015Маркетинговий аспект інноваційної діяльності машинобудівних підприємств технопаркуСолнцев, Сергій Олексійович; Гнітецький, Євген Віталійович; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2021Маркетингові дослідження: виконання та оформлення курсових робітСолнцев, Сергій Олексійович; Черненко, Оксана Володимирівна
2021Маркетингові дослідження: навчально-методичний комплексСолнцев, Сергій Олексійович; Черненко, Оксана Володимирівна
2013Методичні вказівки до виконання дипломних робіт спеціаліста для студентів зі спеціальності 7.03050701 «Маркетинг» усіх форм навчанняНТУУ «КПІ»; Менеджменту та маркетингу; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Язвінська, Надія Вікторівна; Діброва, Тетяна Георгіївна; Співаковська, Тетяна Володимирівна; Кубишина, Надія Сергіївна
2016Методичні вказівки до виконання економічної частини дипломного проекту (дипломної роботи) за розділом «Маркетинг високовольтного обладнання» для студентів спеціальності 7.05070104 «Техніка та електрофізика високих напруг» усіх форм навчанняБржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Brzhezytskyi, Volodymyr Oleksandrovych; Solntsev, Serhii Oleksiiovych; Zozul'ov, Oleksandr Viktorovych; Tsarova, Tetiana Oleksandrivna; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2021-12Методологія дослідження ринку: навчально-методичний комплекс дисципліниСолнцев, Сергій Олексійович; Черненко, Оксана Володимирівна
2021Моделювання економічних систем і процесів: навчально-методичний комплексКапустян, Володимир Омелянович; Мажара, Гліб Анатолійович; Солнцев, Сергій Олексійович
2020Моделювання конкурентоспроможності видавничо-поліграфічних підприємств з урахуванням рівня їх інформаційної активностіСолнцев, Сергій Олексійович; Гавриш, Юлія Олегівна
2021-12-09Моделювання управління економічними системами і процесами: навчально-методичний комплекс дисципліниСолнцев, Сергій Олексійович; Жигалкевич, Жанна Михайлівна
2014Оцінювання маркетингових ризиків в інвестиційних проектах на підприємствах альтернативної енергетикиСолнцев, Сергій Олексійович; Овчиннікова, Анна Вячеславовна; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу