Skip navigation

Browsing by Author Царьова, Тетяна Олександрівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Маркетинг стартап-проектівСолнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Юдіна, Наталія Володимирівна; Царьова, Тетяна Олександрівна; Язвінська, Надія Вікторівна
2015Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціяхЦарьова, Тетяна Олександрівна; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2015Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціяхЗозульов Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; менеджменту та маркетингу; промислового маркетингу
2016Методичні вказівки до виконання економічної частини дипломного проекту (дипломної роботи) за розділом «Маркетинг високовольтного обладнання» для студентів спеціальності 7.05070104 «Техніка та електрофізика високих напруг» усіх форм навчанняКозюра, Володимир Миколайович; Koziura, Volodymyr Mykolaiovych; Стадніченко, Вадим Володимирович; Бржезицький, Володимир Олександрович; Солнцев, Сергій Олексійович; Зозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна; Brzhezytskyi, Volodymyr Oleksandrovych; Solntsev, Serhii Oleksiiovych; Zozulov, Oleksandr Viktorovych; Tsarova, Tetiana Oleksandrivna; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
2018Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компаніїЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна