Skip navigation

Browsing by Author Язвінська, Н. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ь Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Аудит взаємовідносин підприємства зі споживачами – важлива складова формування міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємствЯзвінська, Н. В.; Боклан, Н. С.
2012Бізнес-ідея – відкриття сквош-клубу в місті КиєвіКашпур, О. В.; Язвінська, Н. В.
2016Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі «7Р» на підприємствах промислових праленьЯзвінська, Н. В.; Тимченко, А. В.
2021Маркетингове дослідження сучасних форм здобуття вищої освіти в україніЯзвінська, Н. В.
2016Міжнародний та вітчизняний досвід розвитку формату «арт-кафе»: особливості, тенденції, фактори успіхуГраділь, А. А.; Язвінська, Н. В.
2017Особливості сучасного ринку ІТ-послуг та специфіка просування на ньомуГолидьбіна, А. В.; Язвінська, Н. В.
2014Особливості формування корпоративної культури на підприємствіГресь, Є. Ю.; Язвінська, Н. В.
2015Система управління асортиментом на ПАТ «Оболонь»Язвінська, Н. В.; Державська, А. В.
2022Формування антикрихкої конкурентоздатності підприємства – маркетинговий підхідЯзвінська, Н. В.; Вишницька, С. В.