Аудит рекламної діяльності видавничо-поліграфічних підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламний менеджмент, маркетинговий аудит, аудит рекламної діяльності, рекламна кампанія, економічна ефективність реклами, комунікаційна ефективність реклами, advertising management, marketing audit, audit advertising, advertising campaign, advertising campaign, communication efficiency of advertising, рекламный менеджмент, маркетинговый аудит, аудит рекламной деятельности, рекламная кампания, экономическая эффективность рекламы, коммуникационная эффективность рекламы

Бібліографічний опис

Гараніна І.І. Аудит рекламної діяльності видавничо-поліграфічних підприємств : дис. ... канд. екон. наук. : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами / Ірина Ігорівна Гараніна. – Київ, 2016. - 237 с.

DOI