Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/17411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорова, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorGorova, O.-
dc.contributor.authorГорова, Е. А.-
dc.date.accessioned2016-08-22T08:47:40Z-
dc.date.available2016-08-22T08:47:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГорова О. О. Становлення творчо обдарованої особистості у конструкторській діяльності / О. О. Горова // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – № 3 (45). – С. 66–70. – Бібліогр.: 10 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/17411-
dc.language.isoukuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectобдарованістьuk
dc.subjectконструкторська діяльністьuk
dc.subjectдосвідuk
dc.subjectрепродуктивна діяльністьuk
dc.subjectздібностіuk
dc.subjectcreativityen
dc.subjecttalenten
dc.subjectdesign activitiesen
dc.subjectexperienceen
dc.subjectreproductive activityen
dc.subjectabilityen
dc.subjectтворчествоru
dc.subjectодаренностьru
dc.subjectконструкторская деятельностьru
dc.subjectопытru
dc.subjectрепродуктивная деятельностьru
dc.subjectспособностиru
dc.titleСтановлення творчо обдарованої особистості у конструкторській діяльностіuk
dc.title.alternativeFormation of creatively gifted person in design activityuk
dc.title.alternativeСтановление творчески одаренной личности в конструкторской деятельностиuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 66-70uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameВісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc159.9:62uk
dc.description.abstractukСоціально-економічні процеси у сучасному українському суспільстві останніх років змістили пріоритети розвитку не лише у галузі освіти, але й усього суспільства. Поза межами суспільної уваги залишилися професії, які складають основу економічного добробуту держави та пов’язані з матеріальним виробництвом. Юнацтво, яке орієнтоване на творчу діяльність та має потенціал для створення нового, свідомо дистанціюється від професій пов’язаних з конструкторською діяльністю, що зумовлює брак кваліфікованих та творчо обдарованих працівників у машинобудуванні, цифровій інженерії та архітектурі. У роботі піднімається проблема соціально-психологічної детермінації становлення творчо обдарованої особистості у процесі конструкторської діяльності. Основною умовою активації творчої активності у професіях «людина-техніка» є накопичення позитивного досвіду та тривала підготовка, яка спрямована на засвоєння необхідних умінь та навичок. Творчість у процесі конструкторської діяльності допускається лише на вищих етапах професійного розвитку, і обмежується на початку входження у професію. Обдарованість є системним особистісним утворенням, яке пов’язане з ціннісними диспозиціями особистості, що були сформовані у процесі адаптації до соціального середовища. У процесі професіоналізації відбувається поступовий перехід від репродуктивної діяльності до інноваційної. Одним з основних завдань сучасного виробництва є створення психологічного комфортного середовища для становлення творчо обдарованої особистості.uk
dc.description.abstractenSocio-economic processes in the Ukrainian society of recent years shifted the priorities of development not only in education, but also the whole society. Outside the public eye were professions that are the basis of economic welfare state and associated with material production. Youth, which is focused on creative activity and has the potential to create a new, deliberately distanced from jobs related to the activities of design, which leads to a lack of skilled and talented creative workers in engineering, digital engineering and architecture. The main condition for the activation of creative activity in professions such as "man-technique" is the accumulation of positive experience and extensive training, which is aimed at acquiring the necessary skills. Creativity in design activity shall be permitted only at the higher stages of professional development, and is limited in the early entry into the profession. Cleverness is a systemic education and related value disposition of the person, which were formed in the process of adaptation to the social environment. In the process of professionalization is a gradual transition from the reproductive activity to innovation. One of the main tasks of modern production is the creation of psychologically comfortable environment for the development of creative gifted person.uk
dc.description.abstractruСоциально-экономические процессы в современном украинском обществе последних лет сместили приоритеты развития не только в области образования, но и в обществе в целом. Вне общественного внимания остались профессии, которые составляют основу экономического благосостояния государства и связанны с материальным производством. Юношество, которое ориентировано на творческую деятельность и имеет потенциал для создания нового, сознательно дистанцируется от профессий, связанных с конструкторской деятельностью, что приводит к нехватке квалифицированных и творчески одаренных работников в машиностроении, цифровой инженерии и архитектуре. В работе поднимается проблема социально-психологической детерминации становления творчески одаренной личности в процессе конструкторской деятельности. Основным условием возникновения творческой активности в профессиях типа «человек-техника» есть накопление позитивного опыта и длительная подготовка, которая направлена на усвоение необходимых умений и навыков. Творчество в процессе конструкторской деятельности допускается лишь на высших этапах профессионального развития и ограничивается в начале вхождения в профессию. Одаренность является системным образованием и связана с ценностными диспозициями личности, которые были сформированы в процессе адаптации к социальной среде. В процессе профессионализации происходит постепенный переход от репродуктивной деятельности к инновационной. Одним из основных заданий современного производства является создание психологически комфортной среды для становления творчески одаренной личности.uk
dc.publisherПолітехнікаuk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць, № 3 (45)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10_Gorova.pdf137.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.