Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 28 (Search time: 0.132 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Ребрендинг торгової марки на споживчому ринкуГнідіна, О. Ю.; Зозульов, Олександр Вікторович
2013Роль інтернет-технологій у процесі узгодження економічних інтересів суб'єктів ринкуЗозульов, Олександр Вікторович; Полторак, Катерина Анатоліївна
2015Сучасний стан ринку інтернет-технологій: детермінанти розвитку ринку та нові підходи до маркетингової діяльностіПолторак, Катерина Анатоліївна; Зозульов, Олександр Вікторович
2013Маркетинговий підхід до аналізу конкурентоспроможності безпілотного літального апаратуКоміссарчик, О. Є.; Зозульов, Олександр Вікторович
2013Методичні засади оцінювання доцільності виходу українських виробників промислового вагового обладнання на міжнародний ринок (на прикладі підприємства ТОВ НВК «Союзцветметавтоматика»)Андрух, Д. О.; Зозульов, Олександр Вікторович
2014Застосування крауд-технологій в маркетинговій діяльності підприємствПолторак, Катерина Анатоліївна; Зозульов, Олександр Вікторович
2014Особливості ринкового репозиціонування закладів громадського харчування на преміум сегментіЗозульов, Олександр Вікторович; Мартинова, К. Л.
2015Класифікація міжорганізаційних об'єднань в контексті формування інноваційної політики промислово-виробничого підприємстваШабан, К. С.; Зозульов, Олександр Вікторович
2016Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товаруЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Т. О.
2016Класифікація інновацій підприємств, що входять до міжорганізаційних об'єднаньШабан, К. С.; Зозульов, Олександр Вікторович