Бакалаврські роботи (КПМ)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 121
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення комплексу маркетингу для бренду «Mr. Scrubber»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Шведенко, Єлизавета Павлівна; Язвінська, Надія Вікторівна
    Дипломна робота на тему «Удосконалення комплексу маркетингу для бренду «Mr. Scrubber» складається зі вступу, трьох основних розділів, кожен з яких містить наприкінці висновки та складається з трьох пунктів. Також робота містить загальні висновки, список використаних джерел та однин додаток, що надає більш розширену інформацію про товарний асортимент досліджуваної компанії. Загальний обсяг роботи складає 105 сторінок, містить 15 таблиць та 19 рисунків. Метою роботи є проведення маркетингового дослідження елементів комплексу маркетингу компанії Mr. Scrubber з метою збалансованого розвитку та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Для досягнення цієї мети було проведено кабінетні дослідження, у ході яких використовувались джерела відкритої інформації. Окрім цього, було проведено опитування потенційних споживачів косметичної продукції. Результати дослідження надали інформацію щодо споживчої поведінки на ринку косметики України та ставлення споживачів до різних елементів комплексу маркетингу, включаючи ціну, товар, канали розподілу та просування. Новизна і важливість отриманих результатів полягають у тому, що результати даного дослідження можна використати для розширення та масштабування компанії Mr. Scrubber, що допоможе їй вистояти серед конкурентів, шляхом створення суббренду та гармонійної співпраці оновленого косметичного товару з іншими елементами комплексу маркетингу.
  • ДокументВідкритий доступ
    Доцільність коригування іміджу бренду «Бетон від Ковальської» в умовах післявоєнного відродження України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Чикаленко, Валерія Володимирівна; Черненко, Оксана Володимирівна
    Дипломна робота на тему: «Доцільність коригування іміджу бренду «Бетон від Ковальської» в умовах післявоєнного відродження України», складається із списку скорочень, вступу, 3 розділів по 3 пункти кожен, висновків, списку використаної літератури та додатків. Загалом містить 128 сторінок, де присутні 35 таблиць та 13 рисунків. Метою роботи є вирішити чи доцільно компанії «Бетон від Ковальської» коригувати теперішній імідж відповідно до потенційних цільових аудиторій. Мета проведення маркетингового дослідження – виміряти складові іміджу на основі опитувань та глибинних інтерв’ю українців щоб зрозуміти, які з цих складових компанія може вдосконалювати, а які є недієвими поряд з європейськими компаніями, які є прототипом наслідування для українського ринку. Під час роботи застосовувались різні методи збирання і аналізу інформації, як: глибинні інтерв’ю, опитування, SWOT-аналіз, аналіз вторинних джерел. У результаті було запропоновано коригування іміджу відповідно до складових іміджу, які були найменш розвинені в компанії. А також розглянуто два шляхи вирішення проблеми відповідно до потреб цільової аудиторії, яка суттєво відрізнялась в своїх переконаннях та бажаннях. Було розроблено програму вдосконалення іміджу та контроль над виконанням процесів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Вибір цільового сегменту для компанії LTD «Freshcode» на ринку технологій охорони здоров’я
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Скринник, Карина Станіславівна; Язвінська, Надія Вікторівна
    Бакалаврська робота на тему “Вибір цільового сегменту для компанії LTD «Freshcode» на ринку технологій охорони здоров’я” містить 146 сторінок, 28 таблиць, 26 рисунків, 5 формул та 2 додатки. Метою дипломної роботи є вибір цільового сегменту Freshcode на ринку цифрової охорони здоров‘я. Актуальність теми обумовлена тим, що останній рік у компанії спостерігається значне зниження кількості нових клієнтів та відповідне зменшення прибутковості. Це пов’язано з такими факторами, як початок воєнних дій на території України та світова економічна криза. Щоб нівелювати дану проблему та залучити більше потенційних клієнтів, компанія вирішила обрати єдиний сегмент цільової аудиторії, на якому вона сконцентрує основні зусилля. Це допоможе компанії сфокусуватися на одному напрямі для відточення якості та налагодженої роботи, а також створити дійсно унікальну торгову пропозицію, сформувати імідж компанії в певній ніші та знизити вартість залучення клієнта. Для досягнення цілі дослідження використовувались такі методи, як кабінетні дослідження, а саме проведення портфельного аналізу та детальний аналіз ринку цифрової охорони здоров’я, та глибинні інтерв’ю. Результати роботи включають визначення методології вибору цільового сегмента та власне його вибір. Під час дослідження також було проаналізовано технологічні ніші ринку цифрової охорони здоров’я та їх потенціал для розвитку, специфіку потреб та споживчих мотивів цільової аудиторії, її вимоги до цифрових рішень та особливості вибору технічного партнеру. Крім того, було сформовано рекомендації для удосконалення маркетингової діяльності відповідно до нового цільового сегменту.
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування лояльності на промисловому ринку торгівлі світлими нафтопродуктами для ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Русин, Павло Васильович; Зозульов, Олександр Вікторович
    Формування лояльності на промисловому ринку торгівлі світлими нафтопродуктами для підприємства ТОВ “ПЕТРА ВЕСТ Структура роботи: 130 сторінок, 51 джерело, 3 розділи, вступ, висновки, список використаних джерел, додатки, 23 таблиці; 16 рисунків. Метою роботи є ефективне формування лояльності на приклади ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» та програми лояльності на промисловому ринку, формулювання її нового бачення через проведення маркетингового аналізу. Вивчення маркетингової стратегії та аналіз діяльності ТОВ "ПЕТРА ВЕСТ" мають вирішальне значення для успіху компанії. Розуміючи свою цільову аудиторію, ринкові тенденції та конкурентне середовище, компанія може розробляти ефективні маркетингові кампанії, оптимізувати свої маркетингові ресурси та використовувати можливості, що виникають на ринку. Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення наступних завдань: проведення аналізу діяльності ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ»; оцінити маркетингове середовище, в якому функціонує досліджуване підприємство; дослідити особливості планування маркетингового дослідження через використання існуючої кращої практики; розробити пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства; економічно обґрунтувати (розрахувати) заходи з підвищення ефективності маркетингових заходів. Об’єкт – маркетингова діяльність ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ». Предмет – сукупність організаційно-методичних аспектів формування лояльності на промисловому ринку торгівлі світлими нафтопродуктами для ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ». Методологія дослідження складається із сукупності загальнонаукових (аналіз, синтез, бібліографічний аналіз) методів та специфічних (кабінетні дослідження, польові дослідження, опитування, маркетинговий аналіз галузевого середовища). Новизна отриманих результатів: - розроблено оновлену маркетингову стратегію ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ»; - визначено проблеми, що перешкоджають підвищенню ефективності реалізації маркетингової стратегії ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» в частині формування лояльності; - визначено, що програма лояльності ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» повинна враховувати цінові фактори. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що напрацьовані пропозиції, отримані за результатами проведеного аналізу, можуть бути використані керівництво ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» для подальшого удосконалення маркетингової стратегії та впровадження програми лояльності.
  • ДокументВідкритий доступ
    Підвищення ефективності маркетингових комунікацій школи англійської мови «Green Forest»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Черняк, Єва Борисівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна
    Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, список використаних джерел налічує 45 найменувань. Загальний обсяг роботи – 113 сторінок, які містять 20 таблиць та 23 рисунки, крім того, робота містить 3 додатки. Метою роботи є пошук шляхів підвищення ефективності маркетингових комунікацій школи англійської мови «Green Forest». Об’єктом дослідження є ефективність комплексу маркетингових комунікацій школи англійської мови «Green Forest» на ринку освітніх послуг України. Предметом дослідження є теоретичні основи та практичні аспекти, реалізації ефективного комплексу маркетингових комунікацій школи англійської мови «Green Forest». У ході аналізу макро- та мезосередовища було визначено такі загрози для компанії: скорочення бюджету школи, cкорочення доходів потенційних студентів, а отже, і зменшення попиту на послуги школи та сильна конкуренція на ринку. Також було визначено можливості, до яких відносяться: використання якості послуг як інструменту для підвищення довіри споживачів, застосування Інтернету як каналу для маркетингу і продажу, а також, сприяння розвитку внутрішнього ринку через просування англійської мови серед населення. Обрано найдієвіші методи дослідження, визначено його ціль і завдання, сформульовано гіпотези та визначено етапи проведення. Використано загальноприйняті наукові методи, такі як аналіз, синтез та логіка, SWOT-аналіз, методи кабінетних досліджень та опитування кінцевих споживачів. Отримані результати у практичному виконанні дозволяють сформувати ефективні маркетингові комунікації для компанії «Green Forest», що дозволить підвищити впізнаваність торгової марки серед цільової аудиторії, лояльність споживачів та збільшення обсягів продажу. Новизна отриманих результатів полягає в тому, що проведене дослідження спрямоване на підвищення ефективності маркетингових комунікацій для школи англійської мови «Green Forest». Крім того, в рамках дослідження були розроблені детальні рекомендації щодо підвищення ефективності тих елементів маркетингових комунікацій, які є найбільш доцільними для досліджуваної компанії.
  • ДокументВідкритий доступ
    Доцільність виходу ТОВ «Watsons» на європейський ринок онлайн магазинів краси та здоровʼя
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Цимбал, Марина Альбертівна; Юдіна, Наталія Володимирівна
    Обсяг роботи: Дана робота складається з трьох розділів, кожен з яких включає три пункти. Загальний обсяг роботи становить 131 сторінку. Метою роботи є проаналізувати доцільність виходу ТОВ Watsons на європейський ринок краси та здоров'я при теперішній ситуації в країні. Кількість таблиць в роботі – 21 Кількість рисунків в роботі – 9 Для досягнення цієї мети використовувалися кабінетні дослідження та польові дослідження. Аналіз, проведений у 2023 році, підтвердив доцільність виходу ТОВ Watsons на європейський ринок краси та здоров'я.
  • ДокументВідкритий доступ
    Доцільність виходу підприємства ТОВ «Ресурс Холдинг» на новий сегмент ринку
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Цибенко, Дар’я Юріївна; Солнцев, Сергій Олексійович
    Дипломна робота на тему: «Доцільність виходу підприємства ТОВ «Ресурс Холдинг» на новий сегмент ринку», що складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та трьох додатків. Робота виконена на 114 сторінках та містить 21 таблиць, 22 рисунків, 3 додатки, та 29 найменування використаних джерел. Метою даної роботи є визначення доцільності виходу підприємства ТОВ «Ресурс Холдинг» на новий сегмент ринку, а саме виявлення найбільш доцільного напрямку діяльності для компанії в період війни та відбудови. Для отримання інформації було проведено дослідження, для яких обрано методи: ситуаційного аналізу для визначення маркетингової управлінської проблеми; кабінетного дослідження, де проаналізовані конкуренти, що працюють на обраному сегменті житлової нерухомості, якісного дослідження, що полягало у проведені глибинних інтерв’ю з експертами галузі, а також проведення кількісних досліджень, шляхом опитування потенційних споживачів – анкетування. Наукова новизна одержаних результатів полягає у практичному використанні концепції «стратегічних вікон» в умоваг нестабільної економічної та геополітичної ситуації на будівельному ринку України. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що підприємство ТОВ «Ресурс Холдинг» отримує теоритичні положення та практичні рекомендації для подальшого виходу на новий сегмент рику, ринок житлової нерухомості категорії «комфорт».
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення асортиментної політики ТОВ «Mango» на ринку України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Хоменко, Олександр Ігоревич; Юдіна, Наталія Володимирівна
    Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків, має обсяг 132 сторінок, включаючи 24 таблиці та 22 рисунки. Метою цього дослідження є визначення напрямків удосконалення асортиментної політики ТОВ «MANGO» на ринку України з метою посилення конкурентних переваг компанії. Методологія дослідження передбачає застосування опитування споживачів у формі анкетування. Крім цього, використовується аналіз внутрішньої та зовнішньої інформації, що сприятиме збору необхідних даних для дослідження. Новизна отриманих результатів. У рамках дослідження розроблені і впроваджені рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «MANGO», а також встановлення конкретних цілей і розрахунок економічних показників. Ці результати дозволять підприємству покращити свою асортиментну політику, залучити нових клієнтів та зберегти існуючу клієнтську базу, а також збільшити свої прибутки та зміцнити своє позиціонування на ринку модного одягу.
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення системи управління клієнтським досвідом підприємства «УкрЛанка» на В2В ринку
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Харченко, Марія Іванівна; Черненко, Оксана Володимирівна
    Дана бакалаврська дипломна робота складається з 120 сторінок, з яких 118 сторінок становлять основний обсяг роботи - 2 сторінки є додатками. В роботі представлено 9 таблиць та 8 рисунків в першому розділі, 3 таблиці та 5 рисунків в другому розділі, 6 таблиці та 3 рисунка в третьому розділі – загалом 18 таблиць та 16 рисунків. Метою написання дипломної роботи є удосконалення системи управління клієнтським досвідом підприємства «УкрЛанка» на ринку В2В. Підприємство займається оптовими продажами чаю та іншої продукції на ринку HoReCa. Ціль маркетингового дослідження була визначена як виявлення проблемного місця у формуванні клієнтського досвіду споживача-кафе підприємства «УкрЛанка». Методи дослідження у цій роботі для польових досліджень були обрані спостереження та глибинне інтерв’ю зі споживачами ринку HoReCa сегменту кафе. У роботі також застосовані SWOT-аналіз, порівняльний, якісний та кількісний аналіз. Результати дослідження відповідають поточній ринковій ситуації і є логічними діями підприємства «УкрЛанка» на поточний період. Було розроблено програму удосконалення клієнтського досвіду, що буде ефективно працювати у довгостроковому періоду при практичному застосуванні. У роботі було досліджено систему управління клієнтським досвідом на промисловому ринку та промисловий шлях споживача, було розроблено систему дослідження формування клієнтського досвіду на промисловому ринку та побудовано шлях споживача на ринку В2В.
  • ДокументВідкритий доступ
    Визначення доцільності модифікації страхового товару для дітей АТ «СК «Країна»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Федоренко, Ярослав Борисович; Лебеденко, Сергій Олександрович
    Дана дипломна робота на тему «Визначення доцільності модифікації страхового товару для дітей АТ «СК «Країна» на страховому ринку України складається зі 108 сторінок, на яких розміщено 25 таблиць, 13 рисунків, 7 формул і 1 додаток. Метою даної роботи є визначення модифікації страхового товару для дітей АТ «СК «Країна», адже цей сегмент являється нерозвиненим, однак має високий потенціал. У процесі виконання роботи, було проведено аналіз ситуації, що охоплював перевірку діяльності підприємства на ринку страхування та оцінку маркетингового оточення компанії. Було сформульовано п'ять завдань для дослідження та тринадцять пошукових питань. Розроблено методику збору необхідної інформації та її подальшої обробки. У процесі проведення дослідження було виконано опитування-анкетування 200 респондентів з боку споживачів, а також опитано 8 експертів під час колективного інтерв’ю. Крім того, були проведені кабінетні дослідження. В результаті дослідження були сформульовані рекомендації щодо покращення маркетингових комунікацій компанії АТ «СК «Країна». Після проведення розрахунків було підтверджено економічну ефективність запропонованих заходів. Робота є новаторською через такі досягнення: виявлення основних проблем, таких як масштабна війна, що спричинила кризу та зниження платоспроможності, а також проблеми сприйняття продукту; запропоновані обґрунтовані підходи до вирішення цих проблем шляхом модифікації страхового товару для дітей, що має унікальні особливості і є новизною на ринку.
  • ДокументВідкритий доступ
    Розширення товарного асортименту ПАТ «Фармак»
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Трегубенко, Софія Олександрівна; Язвінська, Надія Вікторівна
    Дипломна робота на тему "Розширення товарного асортименту ПАТ "Фармак" складається з 121 сторінки, 21 таблиці та 23 рисунків. Актуальність теми обумовлена тим, що ринкові тенденції постійно змінюються, а споживачі проявляють інтерес до нових продуктів, трендів та інновацій. Сучасні споживачі все більше звертають увагу на своє здоров'я та добробут, активно прагнуть зберігати та підтримувати свою фізичну та психічну форму, а також забезпечити свій організм необхідними вітамінами та мінералами. Тому розширення асортименту дієтичних добавок та вітамінних комплексів відповідає потребам сучасних споживачів і відповідає популярним тенденціям здорового способу життя. Ринок дієтичних добавок вже досить значний, і цей сегмент продовжує зростати. Розширення товарного асортименту дозволить ПАТ "Фармак" зайняти більшу частку на ринку та задовольнити попит споживачів на якісні та ефективні продукти. Враховуючи ці фактори, розширення товарного асортименту ПАТ "Фармак" новими позиціями дієтичних добавок та вітамінних комплексів є актуальним кроком, який відповідає зростаючому попиту на здорові та природні продукти, сприяє розвитку компанії та задовольняє потреби споживачів. Метою даної роботи є проведення маркетингового дослідження діяльності фармацевтичного підприємства ПАТ "Фармак" на ринку лікарських препаратів та дієтичних добавок з метою розширення товарного асортименту новими позиціями дієтичних добавок та вітамінних комплексів. Результатом дослідження є розробка конкретних рекомендацій щодо розширення товарного асортименту ПАТ "Фармак". Впровадження запропонованих рекомендацій дозволить покращити лінійку товарів компанії, збільшити вплив на цільову аудиторію та підвищити конкурентоспроможність на ринку.
  • ДокументВідкритий доступ
    Формування іміджу ТМ «М'ясна Гільдія» на ринку готової м'ясної продукції України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Титаренко, Дарина Романівна; Черненко, Оксана Володимирівна
    Бакалаврська робота виконана на 142 сторінок, містить 29 таблиць та 13 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни – запропоновано шляхи формування іміджу ТМ «Мʼясна Гільдія». У дипломній роботі були детально проаналізовані теоретичні засади іміджу, складові іміджу організації, які покладено в основу формування іміджу торгової марки, засоби для формування позитивного іміджу. У аналітичній частині роботи було проведено маркетингове дослідження на базі таких методів як проведення фокус-групи та онлайн-опитування з кінцевими споживачами. В результаті аналізу первинних джерел інформації були виявлені підходи до формування іміджу, складові, які застосовують підприємства-виробники ковбасної продукції для формування іміджу. Обрано концепцію формування іміджу. На останньому етапі дослідження було надано перелік рекомендацій для вирішення маркетингової управлінської проблеми. Було розраховано економічну доцільність наданих рекомендацій та зроблено висновок про економічну перспективність запропонованого проекту.
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Супкультура» на ринку стрітфуду України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Сікорська, Сніжана-Анна Сергіївна; Стадніченко, Вадим Володимирович
    Дипломна робота на тему «Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Супкультура» на ринку стрітфуду України» була виконана на 123 сторінки, містить 31 таблицю, 44 рисунка та 11 формул. Актуальність теми полягає у тому, що кон'юнктура сучасного українського ринку зазнає змін: мати унікальний продукт вже недостатньо, потрібно вміти правильно про нього заявити. Комунікація, як частина комунікаційної політики компанії, є важливим нематеріальним активом у постіндустріальному суспільстві, який створює додану вартість бренду. Метою роботи є проведення маркетингового дослідження та висунення пропозицій щодо удосконалення комунікаційної політики компанії. В ході роботи був поведений ситуаційний аналіз, результатом якого стало формування маркетингової управлінської проблеми, а саме - «Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Супкультура» на ринку стрітфуду України». Під час підготовки до маркетингового дослідження було розроблено методологію для збору та синтезу інфомації, 4 дослідницьких завдання та 20 пошукових запитань. У ході дослідження було використано такі методи збору первинної та вторинної інформації: кабінетні дослідження та опитування у вигляді онлайн- анкетування потенційних та наявних споживачів. В результаті дослідження було доведено доцільність впровадження нових функцій у додаток, що оптимізовує всі процеси, доносить цінність бренду, та вміло продає наш товар. Після проведеного дослідження був проведений обрахунок економічної доцільності запропонованих рекомендацій, що підтвердив релевантність даних заходів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення комунікаційної політики ТМ «Rockwool» на ринку теплоізоляційних матеріалів України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Смалійчук, Олександр Сергійович; Язвінська, Надія Вікторівна
    Дипломна робота складається зі вступу та трьох розділів, які розглядають мікромаркетингове, макромаркетингове та мезомаркетингове середовище компанії. У роботі визначається проблема, виходячи з результатів SWOT аналізу, проводиться аналіз методології дослідження, описується етап підготовки до глибинних інтерв'ю зі споживачами, а також здійснюється збір та аналіз цих даних. Ця робота налічує 128 сторінок, 31 джерел, 24 таблиць та 20 рисунків. Метою цього дослідження є розроблення рекомендацій для поліпшення комунікаційної політики ТМ «Rockwool» на ринку теплоізоляційних матеріалів в Україні. На основі отриманих результатів дослідження планується розрахувати економічну цілеспрямованість запропонованих рекомендацій та їх впровадження в діяльність компанії. У даній роботі були розглянуті різні підходи до визначення концепції маркетингових комунікацій, які були використані як основа для теоретичної частини та методології дослідження. Аналітична частина, в свою чергу, ґрунтується на проведенні маркетингового дослідження, яке включає методи кабінетних досліджень та глибинного інтерв'ю зі споживачами. В результаті проведеного дослідження були аналізовані канали комунікацій, які є актуальними для споживачів, а також виявлені фактори, що впливають на їх критерії вибору добрив. Дослідження також охопило аналіз сприйняття споживачами інформації, що надається компанією та інші аспекти. Крім того, була проведена економічна оцінка та аналіз ефективності рекомендацій, наданих у дослідженні.
  • ДокументВідкритий доступ
    Доцільність виведення нової послуги компанією ТОВ «Аполло-18» на ринок фітнес-послуг Києва
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Сікорська, Анастасія Сергіївна; Гнітецький, Євген Віталійович
    Дипломна робота на тему: «Доцільність виведення нової послуги компанією ТОВ «Аполло-18» на ринок фітнес-послуг Києва» включає три розділи, вступ, список скорочень, висновки, список використаних джерел та додатки. Обсяг роботи складає 154 сторінки, 30 рисунків, 26 таблиць, 11 додатків. Актуальність теми. На сферу фітнес-клубів вплинули події, що відбулись за останні декілька років, це повномасштабне вторгнення та COVID-19. Наслідками цих подій стало закриття фітнес-клубів та звільнення частини ринку. Також, на даний ринок впливають новітні технології, що допомагають покращувати заняття спортом. Маркетинговою управлінською проблемою ТОВ «Аполло-18» було виявлено розширення асортименту компанії. Ціль маркетингового дослідження полягає в тому, щоб визначити доцільності виводу нової послуги компанією ТОВ «Аполло-18» на ринок фітнес-послуг Києва. Методологія дослідження. В дипломній роботі було проведено кабінетне дослідження. Зовнішню вторинну інформацію було отримано з інтернет-ресурсів, веб-сайтів, каталогів та проектів різних фірм, що працюють в сфері VR-тренажерів. Також, було здійснено збір первинної інформації за допомогою анкетного опитування в «Google Forms». Новизна отриманих результатів. VR-тренажери – це нова сфера для українських фітнес-тренажерів. Результати дослідження дали розуміння того, як аудиторія відновиться до подібних тренувань, чи хотіли б вони спробувати ці тренування і чи згодні були б заплатити додатково за послугу з тренувань на VR-тренажерах. Практичне значення для одержаних результатів. Отримані результати дослідження можуть бути використані компанією ТОВ «Аполло-18» та іншими фітнес-клубами, що працюють на ринку України, для збільшення свого асортименту за допомогою VR-тренажерів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення асортиментної політики підприємства на ринку верхнього одягу України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Юрченко, Денис Валерійович; Стадніченко, Вадим Володимирович
    Обсяг роботи: 107 сторінок, 20 таблиць,20 рисунків, 1 додаток та 1 презентація. Мета роботи: Метою даної роботи є представлення важливих аспектів дослідження компанії «Staff» та її потенціалу в розширенні асортименту через введення нової лінійки одягу. Методи дослідження: Дослідження базувалося на проведенні маркетингового дослідження, включаючи анкетування та аналіз споживчих уподобань. Також було прораховано економічні показники для оцінки доцільності введення нової лінійки одягу. Результати роботи та їх новизна: Результати дослідження показали значний потенціал розширення асортименту компанії «Staff» через введення нової лінійки одягу. Економічні показники, такі як грошовий потік, окупність та рентабельність, підтвердили фінансову ефективність цього рішення. Результати дослідження є новизною в контексті розширення асортименту компанії та її потенціалу для залучення додаткового прибутку.
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-фуд» на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Щербатюк, Ірина Віталіївна; Гнітецький, Євген Віталійович
    Актуальність теми «Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-фуд» на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування» можна пояснити кількома ключовими аспектами. Конкурентне середовище роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні вимагає від компаній постійного удосконалення своїх стратегій комунікації. Ринок насичений численними гравцями, які залучають увагу споживачів широким спектром маркетингових і комунікаційних заходів. У зв'язку з цим, важливо, щоб ТОВ «Сільпо-фуд» постійно аналізувало свою комунікаційну політику та шукало способи підвищення її ефективності. Зростання впливу цифрових технологій і соціальних медіа на споживацькі звички вимагає від компаній зосередитися на сучасних інструментах комунікації. Споживачі активно користуються онлайн-платформами для пошуку інформації про продукти, порівняння цін і здійснення покупок. Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-фуд» на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування включає розробку цифрових стратегій, використання соціальних медіа, створення зручних інтернет-платформ для споживачів. Зростаюча свідомість споживачів щодо здорового способу життя і екологічних питань вимагає від компаній встановлення довіри та чіткої комунікації щодо якості продуктів харчування. Споживачі більше цікавляться походженням продуктів, способом їх виробництва, використовуваними інгредієнтами та впливом на здоров'я. Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-фуд» дозволить компанії встановити прозорий обмін інформацією зі споживачами щодо якості та безпеки продуктів, впроваджувати програми стеження за якістю і дотриманням стандартів, а також акцентувати увагу на сталих і екологічно відповідальних практиках.
  • ДокументВідкритий доступ
    Розроблення програми лояльності для мережі АЗС UKRNAFTA на ринку нафтопродуктів
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Саган, Карина Миколаївна; Черненко, Оксана Володимирівна
    Дипломна робота на тему «Розроблення програми лояльності для мережі АЗС UKRNAFTA на ринку нафтопродуктів» складається зі вступу, трьох розділів, висновків і переліку використаних джерел, в якому згадується 47 джерела. Загальний обсяг роботи становить 109 сторінок, включаючи 33 таблиці та 22 рисунки. Крім того, у роботі додається додаток. Метою та завданнями маркетингового дослідження є оцінка та ідентифікація найбільш оптимальних інструментів, які сприятимуть розробці ефективної програми лояльності. Об’єкт дослідження є ринок нафтопродуктів України. Предмет дослідження - це програма лояльності для споживачів мережі АЗС UKRNAFTA. У методології дослідження будуть використовуватись різні методи, які допоможуть збирати та аналізувати різноманітні дані для досягнення поставлених цілей. Ці методи включатимуть збір первинних джерел даних, таких як опитування споживачів, що дозволить отримати прямі відповіді та думки клієнтів щодо програми лояльності. Крім того, будуть використовуватись вторинні джерела даних, такі як аналіз конкурентів та їх програм лояльності, що нададуть контекст та порівняння для ефективного розуміння ринкової ситуації та потенційних можливостей. Комбінація цих методів дозволить отримати більш повну та об'єктивну картину щодо вибору оптимальних інструментів для розробки програми лояльності. Отримані результати сприятимуть вдосконаленню маркетингової стратегії мережі АЗС UKRNAFTA та підвищать рівень лояльності клієнтів. Це, в свою чергу, допоможе зміцнити позиції компанії на ринку, збільшити продажі та підвищити рівень прибутковості. Новизна отриманих результатів заключається в розробленні програми лояльності, що враховуватиме специфіку ринку нафтопродуктів, уподобання потенційних споживачів та сприятиме привабленню та збереженню клієнтів.
  • ДокументВідкритий доступ
    Бренд-трекінг для ТОВ «МК «Галичина»» на ринку України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Самохвалова, Мар’я Олегівна; Черненко, Оксана Володимирівна
    Дипломна робота на тему «Бренд-трекінг ТОВ «МК «Галичина» на ринку України» присвячена оцінюванню позиції бренду «Галичина» на ринку молочної продукції України у свідомості споживачів та відносно конкурентів, оцінюванню результативності поточних маркетингових заходів, що є основною метою роботи. Загальний обсяг роботи складає 114 сторінок. Дипломна робота містить 19 рисунків, 16 таблиць та 2 додатки. Для досягнення мети роботи першим кроком було проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємтсва. В результаті аналізу було визначено маркетингову управлінську проблема ТОВ «МК «Галичина», що полягає у необхідності постіного проведення моніторингу з метою коригування подальших тактичних дій компанії і підтримання актуального розуміння поточного рівня лояльності, впізнаваності тощо. Для вирішення маркетингової управлінської проблеми було проведено бренд-трекінг. В ході дослідження було проведено кабінетні та польові дослідження, з метою збору вторнинної та первинної інформації відповідно. В розрізі кабінетних досліджень було проведено соціальне прослуховування та аналіз відгуків клієнтів, з метою визначення відсотка позитивних та негативних згадувань бренду, визначення основних факторів, що викликають задоволення та незадоволення споживачів продукцією чи досвідом взаємодії з брендом. З метою визначення поточних рівнів показників здоров’я бренду «Галичина» та факторів, що на них впливають, було проведено онлайн-опитування. В результаті дослідження було визначено поточний стан здоров’я бренду «Галичина» та побудовано воронку бренду та конкурентів. На основі отриманих результатів були надані рекомендації, а також обгрунтовано їх економічну доцільність.
  • ДокументВідкритий доступ
    Удосконалення комунікаційної політики ТОВ «IenkiIenki» на ринку верхнього одягу України
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Пономарьов, Тимур Артемович; Юдіна, Наталія Володимирівна
    Дипломна робота на тему «Удосконалення комунікаційної політики підприємства ТОВ «IenkiIenki» на ринку верхнього одягу України» включає 15 таблиць, 24 рисунків, та 1 додатку. Обсяг усієї дипломної роботи складає 109 сторінок. Основною метою даної дипломної роботи є удосконалення комунікаційної політики підприємства ТОВ «IenkiIenki» з метою збільшення його конкурентоспроможності на ринку верхнього одягу в Україні. Для досягнення цієї мети був проведений аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. Були визначені сильні та слабкі сторони, а також були проаналізовані можливості та загрози підприємства. Було здійснено дослідження, а саме опитування, яке було проведено серед цільової аудиторії. Результати цього дослідження свідчать про те, що підприємству рекомендується покращити та розширити комунікацію в соціальних мережах, а також здійснювати персоналізовані повідомлення, щоб залучити більше уваги споживачів та зміцнити стосунки з наявною аудиторією. Також завдяки результатам проведеного дослідження було отримано цінні результати, які мають велике значення для підприємства «IenkiIenki». Результати роботи відображають сильні та слабкі сторони комунікаційної політики підприємства, а також споживчі уподобаня, поведінки та сприйняття комунікаційних засобів цільової аудиторії. Були ідентифіковані споживчі уподобання, поведінка та сприйняття комунікаційних засобів цільовою аудиторією. На основі отриманих результатів була розроблена стратегія та рекомендація для удосконалення комунікаційної політики підприємства «IenkiIenki».