Магістерські роботи (АЕМСЕП)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 60
  • ДокументВідкритий доступ
    Система керування дводвигунним електроприводом валків вертикальної клітини слябінга 1100
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Гериш, Володимир Михайлович; Толочко, Ольга Іванівна
    Магістерська дисертація містить сторінок – 112, рисунків – 41, таблиць – 28 та графічну частину на 6 листах А1. Об'єктом дослідження є дводвигуновий електричний привід валка вертикальної клітини слябінга. Мета роботи – дослідити роботу реального дводвигунового електропривода валка вертикальної клітини слябінга при розбіжності параметрів двигунів у режимі холостого ходу і запропонувати спосіб вирівнювання навантажень двигунів. Дослідження проводили за невідповідності параметрів кіл збудження і якорів двох однакових за паспортними даними двигунів, що працюють на загальний вал, що має місце в реальних виробничих умовах. Метод дослідження – математичне моделювання. Результати, отримані за допомогою розробленої моделі, досить точно відповідають реальному приводу. Ефективність запропонованого способу вирівнювання навантажень двигунів підтверджено результатами математичного моделювання.
  • ДокументВідкритий доступ
    Лінійний електропривод вагону метрополітену
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Бєднік, Олег Миколайович; Теряєв, Віталій Іванович
    Дипломний проект виконаний на 96 сторінках та вміщує 26 рисунків, 2 таблиці та 6 плакатів А1. У даному дипломному проекті представлено аналітичний огляд існуючих потягів метрополітену. На основі аналізу техніко-економічних показників здійснено проектування тягового електроприводу. Розрахована потужність електроприводу, проведені розрахунки лінійного електродвигуна. Розроблена математична модель лінійного електроприводу. Отримані методом математичного моделювання графіки перехідних процесів, які відповідають прототипу лінійного двигуна і підтверджують працездатність розробленого електроприводу.
  • ДокументВідкритий доступ
    Автоматизований електропривод верстату для лазерного гравірування
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Швець, Володимир Сергійович; Теряєв, Віталій Іванович
    Дипломний проект виконаний на 93 сторінках та вміщує 25 рисунків, 3 таблиці і 6 плакатів А1. У даному дипломному проекті представлено аналітичний огляд існуючих верстатів для лазерного гравірування. Складено вимоги до електроприводу та системи автоматизації. Розрахований потрібний момент електродвигуна та за результатами розрахунків обрано кроковий двигун. Описано математичну модель крокового електропривода, розроблена схема керування двофазним двигуном. Проведено моделювання динамічних режимів електропривода в середовищі MATLAB. Графіки перехідних процесів, отримані методом моделювання, підтверджують працездатність і високу якість електроприводу.
  • ДокументВідкритий доступ
    Система автоматичного керування тяговим електроприводом робо-таксі
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Хомич, Юрій Сергійович; Приймак, Богдан Іванович
    Магістерська дисертація містить: сторінок – 107, рисунків – 52, таблиць – 17, графічна частина на 6 листах А1. Метою дисертації є оптимізація втрат потужності в асинхронному двигуні та дослідження системи автоматичного керування асинхронним двигуном робо таксі. У даній роботі був проведений аналітичний огляд робо-таксі, після якого були описані вимоги до тягового електроприводу. Був проведений математичний опис системи векторного керування асинхронним двигуном. Розраховано електропривод, відповідно до параметрів якого були підібрані АКБ та перетворюючий пристрій. Була побудована функціональна схема САК електроприводом робо-таксі, розраховані регулятори. У середовищі MATLAB\Simulink була побудована модель і побудовані графіки перехідних процесів в трьох режимах: рух циклом NEDC-15 у місті без врахування оптимізатора втрат, рух вгору без врахування оптимізатора втрат, рух циклом NEDC-15 у місті з врахуванням оптимізатора втрат. В результаті була отримана точна справна модель САК АД робо-таксі. Був складений стартап проект.
  • ДокументВідкритий доступ
    Дослідження електромеханічної системи конвеєру в умовах стабілізації навантаження тягового елемента
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Лола, Михайло Олександрович; Печеник, Микола Валентинович
    Магістерська дисертація включає до себе: пояснювальну записку на 125 сторінок, в тому числі 50 рисунків та 26 таблиці. У роботі проведений аналітичний огляд науково-технічної літератури визначено актуальність і основні напрямки дослідження магістральних транспортних систем. Сформульовані основні вимоги до електромеханічної транспортної системи системи магістрального конвеєра. Визначено систему електропривода «векторно-керований асинхронний двигун», як більш перспективну. У ході виконання магістерської дисертації здійснено розрахунок потужності, визначено параметри схеми заміщення обраного стрічкового конвеєрного двигуна. Застосовуючи отримані математичні моделі елементів електромеханічної системи, створено комплексну модель для дослідження різних робочих режимів стрічкового конвеєра, проведено відповідне дослідження вказаних режимів. За результатами дослідження сформуловано рекомендації що до використання розробленої системи в магістральних конвеєрах які використовуються у вугільній промисловості.
  • ДокументВідкритий доступ
    Дослідження режимів роботи електромеханічної системи тунельного ескалатора
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Пащак, Марк Сергійович; Печеник, Микола Валентинович
    Магістерська дисертація виконана на 110 сторінках, складається із вступу, 5 розділів, висновка, списку використаних джерел та додатків (108 сторінок пояснювальної записки, 56 рисунки, 30 таблиць, 23 використаних джерел та 6 додатків). Мета роботи – дослідження електромеханічної системи тунельного ескалатора при різних режимах роботи. В ході написання дисертації здійснено аналітичний огляд наукової літератури по темі дисертації, сформовано основні вимоги до електромеханічної системи ескалатора та електродвигуна зокрема. Розраховано та обрано асинхронний електродвигун. Складено модель для дослідження та проведено дослідження статичних та динамічних характеристик. Проаналізовано отримані результати. Розроблено стартап-проект.
  • ДокументВідкритий доступ
    Векторне керування асинхронними двигунами з елементами штучного інтелекту
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Лук’янчиков, Андрій Леонідович; Пересада, Сергій Михайлович
    Магістерська дисертація виконана на 196 сторінках, містить 81 рисунків, 21 таблиць, 2 додатки, 8 аркушів графічної частини, 50 джерел. Мета магістерської дисертації є підвищення надійності електромеханічних систем за рахунок розроблення систем векторного керування асинхронними двигунами з використанням елементів штучного інтелекту. При виконанні даної дисертації було проведено аналітичний огляд технічної літератури, зібрано та досліджено набір алгоритмів для керування кутовою швидкістю та оцінювання електричних та механічних параметрів асинхронного двигуна, розроблено та досліджено систему відмовостійкого керування використовуючи зібрані набори алгоритмів, розглянуто застосування розробленої системи відмовостійкого керування у сфері кібербезпеки та розроблено стартап-проект. В графічних матеріалах подано структурну схему та набір алгоритмів системи відмовостійкого керування, алгоритм детектування, ізоляції та реконфігурації, структурну схему концепції застосування системи відмовостійкого керування як компонент кібербезпеки, результати досліджень системи відмовостійкого керування на 4 аркушах А1 та cтруктурні схеми алгоритмів керування кутовою швидкістю
  • ДокументВідкритий доступ
    Станція швидкого прототипного тестування електроприводів змінного струму
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Холоша, Антон Олексійович; Ковбаса, Сергій Миколайович
    Магістерська дисертація виконана на 112 сторінках, складається із вступу, 6 розділів, висновка, списка використаних джерел та додатків (104 сторінок пояснювальної записки, 54 рисунки, 32 таблиці, 30 використаних джерел та 6 додатки) Мета роботи – розробка та імплементація уніфікованого електроприводу змінного струму та візуалізатора перехідних процесів. В ході виконання даної дисертації було проведено аналітичний аналітичний огляд науково-технічної літератури, розрахунок та проектування силової частини електроприводу, алгоритми керування двигунами змінного струму. Також важливим етапом була розробка системи візуалізації перехідних процесів. Фінальним етапом було експериментальне дослідження розроблених систем керування та розробка стартап проекту. В результаті можна прийти до висновку, що створений уніфікований електропривод та візуалізатор перехідних процесів відповідає поставленим вимогам.
  • ДокументВідкритий доступ
    Електромеханічна система електромобіля на базі шасі Nissan Pathfinder
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Делейко, Борис Сергійович; Ковбаса, Сергій Миколайович
    Магістерська робота містить 111 сторінок, 39 рисунків, 29 таблиць, 67 посилань, 8 додатків. Графічна частина складається із 6 плакатів формату А1. Метою даної роботи є розробка електромеханічної системи електромобіля на базі Nissan Pathfinder. В результаті виконання роботи було проведено аналітичний огляд електричних транспортних засобів. Розраховано та вибрано електродвигун, виконано конфігурацію джерела живлення на акумуляторах та суперконденсаторах та зроблено їх порівняння. Представлено виведення моделі синхронного двигуна із постійними магнітами та наведено алгоритм керування. На основі математичних рівнянь виконано моделювання електромеханічної системи при номінальному моменті та максимально допустимому моменті. Визначено максимальний ухил, що здатен подолати автомобіль на електротязі, а також визначено час розгону до 100 км/год. Спроектована силова схема здійснює перетворення електричної енергії та надає схемі контролера значення величин, необхідних для виконання алгоритмів керування. Розроблено стартап проект, який розвиває ідею електрифікації транспорту.
  • ДокументВідкритий доступ
    Автоматизована електромеханічна система вентиляторної установки промислового підприємства
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Ткаченко, Іван Павлович; Волянський, Роман Сергійович
    Магістерська дисертація містить: сторінок – 106, рисунків – 102, таблиць – 20, графічна частина на 5 листах А1. Метою даної роботи побудова та дослідження системи автоматизованої електромеханічної системи вентиляторної установки промислового підприємства. В роботі проведено аналітичний огляд автоматизації вентиляції. Зроблено функціональну і електрично принципову схему. Розраховано потужність вентилятора. Було вибрано елементи для системи автоматизації. Програмний код був написан на мові програмування FBD. Була зроблена перевірка роботи програмного коду на стенді. Розрахунок і реалізація дисертації дипломного проекту забезпечувались за допомогою використання наступних програмних середовищ: Microsoft Office Word 2010, AutoCAD, c.strategy, c.mask, c.design, c.factory.
  • ДокументВідкритий доступ
    Дві декомпозиції в системах векторного керування електричними машинами змінного струму
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Зінченко, Олексій Юрійович; Пересада, Сергій Михайлович
    Дисертаційна робота складається зі вступу, 6 розділів, висновків, списку використаних джерел з 52 найменувань і 16 додатків. Повний обсяг дисертації становить 248 сторінок і 29 рисунків. Мета роботи – підвищення динамічних показників та енергоефективності керування в ЕМС з векторно-керованими електричними двигунами за рахунок розробки узагальнених нелінійних методів керування з вільно формованими показниками якості керування. В роботі здійснено аналіз існуючих методів керування класом нелінійних об’єктів з електромеханічним перетворенням енергії, які піддаються перетворенню Блондель-Парка, і визначено, що на даний час узагальнених методів керування всіма електричними машинами даного класу немає або вони є дуже складними. Як альтернатива запропоновано узагальнений метод синтезу векторного керування на основі полеорієнтованого перетворення координат з декомпозицією електромеханічної системи на електромеханічну електромагнітну підсистеми та механічну-електричну підсистеми. Для прикладу та доведення асимптотичної стійкості і розв’язки процесів керування в цих підсистемах виконано синтез алгоритмів керування механічними координатами наступних двигунів: двигун постійного струму з незалежним збудженням, явнополюсний синхронний двигун з постійними магнітами, асинхронний двигун з короткозамкненим ротором при прямій та непрямій орієнтації за полем ротора.
  • ДокументВідкритий доступ
    Adaptive control of the interior permanent magnet synchronous motors
    (Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2020) Rodkin, Dmytro Illich; Peresada, Sergiy
    Thesis contains: pages – 117, drawings – 38, tables – 23. The goal of the of the thesis lies in development of the control methods of the IPMSM with the purpose of its research and improvement of efficiency and performance of the electromechanical system. In this thesis, analytical review of the inductance determination methods for the IPMSM is presented. After that two tests for inductance determination of the interior permanent magnet synchronous motors are proposed, analyzed and experimentally verified. Four methods are proposed to use to obtain static and dynamic inductances from the tests data. Speed and position control algorithms are derived basing on the non saturated model of the motor and its effectiveness was researched by means of experiment and simulation for small saturated motors. After that position control algorithm with adaptation to the mechanical parameters is designed and tested via simulation. Stability is proved using the second Lyapunov method. Derived algorithms provide asymptotic tracking of the controlled coordinates, and decoupling of the direct current component and mechanic coordinate control subsystems.
  • ДокументВідкритий доступ
    Векторне керування синхронними двигунами без вимірювання струмів статора
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Волошиненко, Денис Сергійович; Пересада, Сергій Михайлович
    Дипломний проект містить: сторінок – 163, з них 146 сторінок основного тексту, рисунків – 35, таблиць – 6, додатків – 1 та посилань - 55. Об’єкт дослідження - процес керування СД. Предмет дослідження - алгоритми керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням СД. Мета роботи - синтез та теоретичне дослідження алгоритмів керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням неявнополюсного СД, явнополюсного СД та СРД. Методи дослідження. В основу досліджень покладено методи сучасної нелінійної теорії керування, такі як: керування за принципом пасивності, зворотна покрокова процедура проектування, а також методи математичного моделювання. Результати роботи. Синтезовано уніфіковані алгоритми керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням неявнополюсного СД, явнополюсного СД та СРД, що забезпечують високі показники якості керування без використання давачів струму. Доведена асимптотичнісь відпрацювання заданих траєкторій. Доведена розв’язність процесів керування в електричній та механічних підсистемах. Створено моделюючі програми для дослідження синтезованих алгоритмів. Шляхом моделювання доведено теоретичні висновки, зроблені при синтезі алгоритмів керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням. Дані результати пріоритетні для систем, де вагомим фактором є вартість системи керування при збереженні високих вимог до точності керування.
  • ДокументВідкритий доступ
    Система векторного керування кутовою швидкістю синхронних реактивних двигунів
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Поліщук, Вадим Васильович; Пересада, Сергій Михайлович
    Магістерська робота виконана на 172 сторінках, вміщує 34 рисунки, 2 таблиці, а також графічний матеріал виконаний на 6 аркушах А1. Метою дисертаційного дослідження є розробка алгоритмів керування механічними координатами синхронних реактивних двигунів, а саме: керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням валу двигуна. В процесі виконання роботи проведено аналітичний огляд технічної літератури, розроблено алгоритми векторного керування моментом, кутовою швидкістю та кутовим положенням синхронного реактивного двигуна, розроблено моделюючі програми для середовища SIMNON на основі яких проведено дослідження динамічних показників систем керування, а також розроблено стартап проект у відповідності до теми дисертації. В графічному матеріалі наведено структурні схеми систем керування, функціональна схема електропривода а також дослідження динаміки систем керування
  • ДокументВідкритий доступ
    Induction motor based electromechanical systems with inverter dead time compensation
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Отрошко, Андрій Олександрович; Ковбаса, Сергій Миколайович
    Thesis contains: pages – 138, drawings – 92, tables – 7, appendixes - 7. The thesis goal is research of effectiveness of dead-time compensation methods in voltage source inverters for induction motor drives. Dead-time effect aftermaths were observed and compensation strategies for mitigation of the effect were derived. Valid inverter model considering dead-time caused disturbance was developed and implemented in simulation program of adjustable speed drive based on V/f and field-oriented control of induction motor. Dead time compensation methods effectiveness was studied by means of simulations. Software for control of voltage source inverter utilizing space vector PWM technique with dead-time compensation algorithms was developed.
  • ДокументВідкритий доступ
    Automatic control system of the direct photolithography writer with an autofocus algorithm
    (Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute, 2023) Isyp, Mykhailo Oleksandrovych; Peresada, Sergiy
    The thesis contains 95 pages, of them 75 – the main text, 45 figures, and 8 tables. The main purpose of the project is to develop an automatic focus control system for the direct lithography writing tool. Motivation lies in making such instrumentation more available for research laboratories. In the beginning, an analytical review of the current state microlithography technologies is made. Consequently, direct lithography writing is selected as the most effective method for microfabrication in the research area. Then, the main requirements for lithographic processes of direct writer systems are described, and the tool’s design is proposed. The direct lithography writer system is developed based on an open-source microscopy project, namely the OpenFlexure Microscope. The design's mechanical, optical, electrical, and computation subsystems are described, and modifications required for the lithography are applied. In addition, the device's mechanical properties are determined by calculations and measurements. The autofocus control problem is formulated following the proposed direct lithography writer design. The system with the 28BYJ-48 stepper motor is investigated by simulating the focus control model in MatLab/Simulink. For better performance, the RSF-8B-30 servomotor is proposed as an alternative, succeeding in accuracy and speed increasing for the focus control.
  • ДокументВідкритий доступ
    Електромеханічна система тролейбуса з коротким автономним ходом на основі асинхронного двигуна
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Вербовий, Юрій Васильович; Ковбаса, Сергій Миколайович
    Магістерська дисертація містить 139 сторінок, 48 рисунків, 15 таблиць, 6 додатків, 6 аркушів графічної частини, 70 джерел. Магістерська дисертація присвячена вирішенню актуального питання – розробці електромеханічної системи тролейбуса з коротким автономним ходом на основі асинхронного двигуна. Структура дисертації: 1. Аналітичний огляд 2. Розрахунок акумуляторної батареї автономного ходу 3. Розробка алгоритму прямого векторного керування моментом асинхронного двигуна 4. Розробка макету підвищуючого DC/DC перетворювача 5. Використання підвищуючого перетворювача на тролейбусі 6. Дослідження динамічних показників системи векторного керування моментом при роботі від перетворювача методом математичного моделювання 7. Вибір основних елементів силової частини перетворювача 8. Розроблення стартап-проекту 9. Загальні висновки
  • ДокументВідкритий доступ
    Дослідження енергоефективних режимів роботи електромеханічної системи конвеєра автоматизованого комплексу металообробки
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Маліборський, Станіслав Олександрович; Печеник, Микола Валентинович
    Магістерська дисертація включає до себе: пояснювальну записку на 134 сторінок, в тому числі 48 рисунків та 34 таблиці. На основі аналітичного огляду науково-технічної літератури визначено актуальність та основін напрямки дослідження транспортних систем. Сформуловано основні вимоги до електромеханічної транспортної системи системи автоматизованого комплексу металообробки. Визначено як найбільш перспективною система електропривода конвеєра побудовано по системі «перетворювач частоти – електродвигун» Під час виконання магістерської дисертації проведено тяговий розрахунок стрічкового конвеєра, визначено параметри схеми заміщення обраного двигуна. На основі отриманих математичних моделей елементів електромеханічної системи отримано модель для дослідження режимів роботи стрічкового конвеєра, проведено дослідження режимів її роботи . За результатами дослідження сформуловано рекомендації що до використання розроблених оптимальних регуляторів в транспортних системах лінії металообробки.
  • ДокументВідкритий доступ
    Система автоматичного керування асинхронним двигуном безпілотного трактора
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Стельмах, Іван Васильович; Приймак, Богдан Іванович
  • ДокументВідкритий доступ
    Розробка та дослідження автоматизованої електромеханічної системи компенсації коливань вантажу у підйомних кранах
    (КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-12) Гусаковський, Максим Вікторович; Волянський, Роман Сергійович