Особливості соціально-трудових відносин між фрилансерами та замовниками їх послуг у сфері інтернет-маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

фрилансер, фриланс, соціально-трудові відносини, зайнятість, інтернет-маркетинг, freelancer, freelance, social and labor relationships, employment, internet-marketing, социально-трудовые отношения, занятость, интернет-маркетинг

Бібліографічний опис

Савченко С. М. Особливості соціально-трудових відносин між фрилансерами та замовниками їх послуг у сфері інтернет-маркетингу / Савченко С. М., Грібініченко О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 196–202. – Бібліогр.: 8 назв.