Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

поведінка споживача, сексуальні стимули, мотивації, дослідження споживчих мотивацій, реклама, consumer behaviour, sexual incentives, motivations, consumer motivation research, advertising, поведение потребителя, сексуальные стимулы, мотивации, исследование потребительских мотиваций, реклама

Бібліографічний опис

Гнітецький Є. В. Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами / Гнітецький Є. В., Грібініченко О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 286–291. – Бібліогр.: 8 назв.