Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКубишина, Надія Сергіївна-
dc.contributor.authorГребньов, Г. М.-
dc.contributor.authorГраділь, А. А.-
dc.date.accessioned2018-03-15T11:54:43Z-
dc.date.available2018-03-15T11:54:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКубишина Н. С. Розроблення концепції нової послуги арт-кафе / Кубишина Н. С., Гребньов Г. М., Граділь А. А. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 315–320. – Бібліогр.: 11 назв.uk
dc.identifier.urihttp://ela.kpi.ua/handle/123456789/22362-
dc.language.isoukuk
dc.sourceЕкономічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць, № 14uk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectринок громадського харчуванняuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectарт-кафеuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectservicesen
dc.subjectthe Public Marketplace POWERen
dc.subjectconcepten
dc.subjectart cafeen
dc.subjectcommunication policyen
dc.subjectуслугаru
dc.subjectрынок общественного питанияru
dc.subjectконцепцияru
dc.subjectкоммуникационная политикаru
dc.subject.otherJEL classification: M31uk
dc.titleРозроблення концепції нової послуги арт-кафеuk
dc.title.alternativeThe development of the concept of a new service art cafeuk
dc.title.alternativeРазработка концепции новой услуги арт-кафеuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pagerangeС. 315-320uk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.identifier.doi10.20535/2307-5651.14.2017.108746-
dc.subject.udc33.339.13uk
dc.description.abstractukУ статті було розглянуто ринок громадського харчування України та досліджено його основні тенденції. Ґрунтуючись на результатах дослідження та аналізу було доведено потребу в розвитку на ринку громадського харчування закладів категорії арт-кафе, що відповідають поточним тенденціям ринку, а також існуючим та прогнозованим потребам споживачів. Було розроблено та описано концепцію нового арт-кафе «INDIE», що включає ідеологію, філософію закладу, опис послуг та основних напрямів діяльності, слоган, логотип, опис екстер’єру та інтер’єру Авторами, було виведено своєрідну формулу концепції арт-кафе, слідуючи якої, такий заклад буде успішно та прибутково функціонувати. ідею арт-кафе можна описати так: «Ми створимо звичайне кафе у незвичайному столітті», яка пояснює відмову від віртуального життя. Ідея арт-кафе «INDIE» і полягає в тому, щоб об’єднати сучасну молодь 21 століття у живому спілкуванні, «витягнути» з соціальних мереж та Інтернет павутиння, позбавитись звички фабінгу. Саме в ідеології та форматі полягає інноваційність даної концепції. Діяльністю арт-кафе, також буде просуватися в маси, різні напрями мистецтва шляхом організації музичних, літературних, творчих вечорів, виставок тощо. Освітній напрям арт-кафе «INDIE» полягатиме в організації майстер-класів, тренінгів, лекцій різної тематики (від уроків ліпки глиною до вивчення мов програмування). Запропоновано комплекс маркетингової комунікаційної політики з метою виведення та просування закладу в ринкових умовахuk
dc.description.abstractenIn this article, the public catering market in Ukraine was examined and its main trends were investigated. Based on the results of the research and analysis, the need to develop catering establishments in the category of art cafe, corresponding to the current market trends, as well as the existing and forecasted needs of consumers, was proved on the market of catering. The concept of the new art-cafe «INDIE» was developed and described, including ideology, institution philosophy, description of services and main activities, slogan, logo, description of the exterior and interior. The authors derived a unique formula for the concept of an art cafe, following which such an institution would Successfully and profitably work. The idea of an art cafe can be described as follows: «We will create an ordinary cafe in an unusual century,» which explains the abandonment of virtual life. The idea of the art cafe «INDIE» is to unite the modern youth of the 21st century in live communication, to «pull» out of social networks and the Internet the network, to get rid of the habit of fabing. It is in ideology and format that this concept is innovative. The activity of the art cafe will also move to the masses, various areas of art through the organization of musical, literary, creative evenings, exhibitions and the like. The educational direction of the art cafe «INDIE» will consist in the organization of master classes, trainings, lectures of various subjects (from clay lessons to learning programming languages). A set of marketing communication policies is proposed with the aim of promoting and promoting the institution in market conditions.uk
dc.description.abstractruВ статье были рассмотрены рынок общественного питания Украины и исследованы его основные тенденции. Основываясь на результатах исследования и анализа было доказано потребность в развитии на рынке общественного питания заведений категории арт-кафе, соответствующие текущим тенденциям рынка, а также существующим и прогнозируемым потребностям потребителей. Была разработана и описана концепция нового арт-кафе «INDIE», включающая идеологию, философию заведения, описание услуг и основных направлений деятельности, слоган, логотип, описание экстерьера и интерьера Авторами было выведено своеобразную формулу концепции арт-кафе, следуя которой, такое учреждение будет успешно и прибыльно работать. идею арт-кафе можно описать так: «Мы создадим обычное кафе в необычном веке», которая объясняет отказ от виртуальной жизни. Идея арт-кафе «INDIE» и заключается в том, чтобы объединить современную молодежь 21 века в живом общении, «вытянуть» из социальных сетей и Интернет сеть, избавиться привычки фабингу. Именно в идеологии и формате заключается инновационность данной концепции. Деятельностью арт-кафе, также будет продвигаться в массы, различные направления искусства путем организации музыкальных, литературных, творческих вечеров, выставок и тому подобное. Образовательное направление арт-кафе «INDIE» будет заключаться в организации мастер-классов, тренингов, лекций различной тематики (от уроков лепки глиной к изучению языков программирования). Предложен комплекс маркетинговой коммуникационной политики с целью выведения и продвижения заведения в рыночных условияхuk
dc.publisherКПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EV2017_315-320.pdf147.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.