Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22364
Назва: Розроблення моделі виведення нового товару ТМ «Молокія Казкова» на споживчий ринок
Інші назви: Development of a model of new product TM «Milk Kaskova» to the consumer market
Разработка модели вывода нового товара ТМ «Молокия Сказочная» на потребительский рынок
Автори: Кубишина, Надія Сергіївна
Стасевич, А. П.
Ключові слова: новий товар
модель
матриця Бостинської консалтингової групи
споживчий ринок
ринкова стратегія
комплекс маркетингу
new product
model
Boston Consulting Group Matrix
consumer market
market strategy
marketing mix
новый товар
матрица Бостонской консалтинговой группы
потребительский рынок
рыночная стратегия
комплекс маркетинга
Дата публікації: 2017
Видавництво: КПІ ім. Ігоря Сікорського
Бібліографічний опис: Кубишина Н. С. Розроблення моделі виведення нового товару ТМ «Молокія Казкова» на споживчий ринок / Кубишина Н. С., Стасевич А. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 329–336. – Бібліогр.: 10 назв.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ela.kpi.ua/handle/123456789/22364
DOI: 10.20535/2307-5651.14.2017.108744
Розташовується у зібраннях:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EV2017_329-336.pdf601.9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.