Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

кон’юнктура, принципи, моніторинг, товарний ринок, conditions, principles, monitoring, commodity market, конъюнктура, принципы, мониторинг, товарный рынок

Бібліографічний опис

Перерва П. Г. Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства / Перерва П. Г., Кобєлєва Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 343–348. – Бібліогр.: 26 назв.